Visa Electron

  • standardowa karta bez funkcji płatności zbliżeniowych, gwarantująca swobodę korzystania ze środków zgromadzonych na Twoim koncie
  • dostępna „od ręki” w placówce w formie karty niespersonalizowanej
Karta Visa Electron eurobanku to karta debetowa bez funkcji płatności zbliżeniowych posiadająca zarówno mikroprocesor jak i pasek magnetyczny. Dostępna jest dla posiadaczy wszystkich pakietów kont osobistych oraz posiadaczy Rachunku Oszczędnościowego. Umożliwia dokonywanie płatności i wypłat gotówki na całym świecie w punktach oznaczonych logo Visa.

Oferujemy:

  • 0 zł za wydanie karty do konta osobistego w każdym pakiecie
  • 0 zł opłaty miesięcznej za posiadanie karty do konta w pakiecie Online, Classic, Prestige, Junior lub do Rachunku Oszczędnościowego – zwrot opłaty jest realizowany w przypadku zaksięgowania transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200 zł w miesiącu, wykonanych dowolnymi kartami Użytkownika wydanymi w ramach jednego rachunku.
  • 0 zł za wypłaty gotówki we wszystkich bankomatach w PLN na terenie Polski - jeśli karta przypisana jest do konta w pakiecie Online, Classic, Prestige lub Junior. Dodatkowo dla kont w pakiecie Prestige bezpłatne również wypłaty w bankomatach za granicą.
  • 0 zł za wpłaty we wpłatomatach eurobanku – dodatkowo możliwość sprawdzenia dostępnych środków i założenia lokaty
  • 0 zł za wznowienie karty
  • 0% prowizji za przewalutowanie transakcji zrealizowanych w innej walucie niż PLN
  • możliwość zarabiania z programem premiowym Kupujesz - Zyskujesz, dzięki któremu wróci do Ciebie 0,5% kwoty każdej transakcji bezgotówkowej wykonanej kartą wydaną do konta w pakiecie Online lub Classic, a w przypadku pakietu Prestige nawet 1% - do 750 zł w ciągu roku

Dodatkowe korzyści:


  • możliwość otrzymania karty „od ręki” w ciągu jednej wizyty w placówce – w formie niespersonalizowanej czyli bez nadrukowanego imienia i nazwiska
  • bezpłatna możliwość indywidualnego ustalenia dziennych limitów dla transakcji bezgotówkowych i gotówkowych – nawet do kwoty 20 000 zł
  • możliwość zamówienia dodatkowych kart do rachunku, w tym również karty dla dziecka, które ukończyło 13 rok życia
  • dostęp do karty przez bankowość elektroniczną eurobank online i aplikację mobilną – możliwość aktywacji i zastrzeżenia karty, zmiany limitów transakcyjnych, przejrzenia historii transakcji
Opłata za posiadanie karty Visa Electron do konta w pakiecie Standard wynosi 3,45 zł.
Zwrot opłaty za posiadanie karty Visa Electron (3,45 zł) do konta w pakiecie Online, Classic, Prestige, Junior lub do Rachunku Oszczędnościowego realizowany jest do 15tego dnia następnego miesiąca.

Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem.

Szczegóły oferty, w tym opłaty i prowizje, Regulamin programu premiowego „kupujesz – zyskujesz” oraz Instrukcja obsługi bankowości elektronicznej, zawierająca informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych, są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.
  1. Jeśli jesteś posiadaczem konta osobistego w eurobanku, do którego nie masz jeszcze karty, to udaj się do najbliższej placówki eurobanku wraz z dokumentem tożsamości i załóż wniosek o kartę Visa Electron.
  2. Doradca w placówce sporządzi z Tobą umowę o kartę płatniczą niespersonalizowaną (dostępną „od ręki”) lub spersonalizowaną (z Twoim imieniem i nazwiskiem). Formalności potrwają najwyżej 15 minut.
  3. Jeśli zawnioskowałeś o kartę niespersonalizowaną, to otrzymasz ją od razu, tuż po podpisaniu umowy wraz z kopertą zawierającą poufny numer PIN. Jeśli natomiast zawnioskowałeś o kartę spersonalizowaną, to karta i numer PIN, w osobnych przesyłkach, zostaną Ci dostarczone pocztą w przeciągu 2 tygodni.
  4. Karta niespersonalizowana jest aktywna od razu, dlatego możesz realizować dowolne transakcje zaraz po wyjściu z placówki.
  5. Po otrzymaniu karty spersonalizowanej i PINu dokonaj aktywacji karty w jednym z poniższych kanałów:
    • w serwisie eurobank online
    • w dowolnej placówce eurobanku
    • dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta na numer 801 700 100 z tel. stacjonarnego lub +48 71 799 31 00 z tel. komórkowego (koszt połączenia wg stawki operatora). Przed rozmową przygotuj swój dowód osobisty.
  6. Nie zapomnij, aby złożyć podpis na karcie zgodnie z kartą wzoru podpisu złożoną w eurobanku – bez podpisu karta jest nieważna.
  7. Pamiętaj również, aby nie ujawniać nikomu numeru PIN – powinien być on znany tylko Tobie, będzie niezbędny do autoryzacji transakcji. Kopertę z PINem najlepiej zniszcz w sposób uniemożliwiający jego pozyskanie przez osoby nieuprawnione.

Jeśli nie posiadasz jeszcze konta osobistego w eurobanku, to możesz zamówić kartę Visa Electron wraz z kontem poprzez złożenie wniosku online lub w trakcie jednej wizyty w placówce eurobanku.
Jak bezpiecznie korzystać z karty płatniczej?

  • chroń swój PIN - zapamiętaj go, nigdzie nie zapisuj i nie udostępniaj go innym osobom
  • nie ujawniaj osobom nieuprawnionym danych karty takich, jak: numer karty, data ważności, trzycyfrowy kod CVV2/CVC2 (znajdujący się na rewersie karty)
  • jeśli otrzymałeś kartę i PIN-Mailer pocztą, sprawdź, czy przesyłki nie zostały w żaden sposób uszkodzone - zgłoś w Banku ewentualne nieprawidłowości
  • ustaw dzienne limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – wartość tych limitów możesz określić do wysokości 20 000 zł
  • podpisz kartę zgodnie z wzorem podpisu pozostawionym w Banku
  • kontroluj na bieżąco stan rachunku, do którego została wydana karta – w przypadku pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości powiadom niezwłocznie Bank

Co zrobić w przypadku utraty karty?

W przypadku zagubienia lub kradzieży karty, jak najszybciej skontaktuj się z Bankiem w celu jej zastrzeżenia:

telefonicznie
- dzwoniąc pod całodobowy numer 19 000 (koszt wg taryfy operatora)

osobiście
- odwiedzając dowolną placówkę eurobanku


przez Internet
- za pośrednictwem serwisu bankowości elektronicznej eurobank online lub w aplikacji mobilnej



Po zastrzeżeniu karty nie można się już nią posługiwać.
Aby otrzymać nową kartę w miejsce utraconej, należy złożyć wniosek o nią w dowolnej placówce eurobanku. Do nowej karty będzie wydany nowy numer PIN.
Masz pytania? Oddzwonimy!

Masz pytania? Oddzwonimy!

(stacjonarny lub komórkowy np. +48 123456789)
Dziękujemy za wysłanie formularza. Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym czasie.
Wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie.

Lokata 36-miesięczna ze stałym oprocentowaniem

Załóż lokatę i zyskaj od 3,75% nawet do 4% w skali roku!
więcej

Kredyt hipoteczny

Sprawdź naszą ofertę taniego kredytu hipotecznego!
więcej
drukuj
  • zobacz nas także na:
  • eurobank na YouTube
  • eurobank na Facebook
  • Google+
  • eurobank na Pinterest
* opłata za połączenie wg taryfy operatora