loading...

Visa Electron

nowoczesna i bezpieczna karta debetowa dla Ciebie

poznaj kartę Visa Electron:

  • klasyczna karta debetowa bez funkcji płatności zbliżeniowych
  • 5% zwrotu za płatności kartą na rozrywkę, sport i rekreację dla uczestników Programu „Rodzina i Przyjaciele” - więcej dowiesz się tutaj
  • umożliwia dokonywanie płatności i wypłat gotówki na całym świecie w punktach oznaczonych logo Visa


     

sprawdź korzyści:

  • 0 zł za wydanie karty do konta osobistego w każdym pakiecie
  • 0 zł opłaty miesięcznej za posiadanie karty do konta active, prestige, classic, junior – otrzymasz zwrot opłaty, gdy na rachunku zostaną zaksięgowane płatności Twoimi kartami na łączną kwotę min. 200 zł miesięcznie (przy koncie Junior wystarczy 50 zł)
  • 0 zł za wypłaty w PLN z bankomatów w całym kraju w ramach kont active, classic, prestige lub junior
  • 0 zł za wpłaty we wpłatomatach eurobanku – dodatkowo możliwość sprawdzenia dostępnych środków i założenia lokaty
  • 0 zł za wznowienie karty


 

dodatkowo:

  • możliwość otrzymania karty „od ręki” w ciągu jednej wizyty w placówce – w formie niespersonalizowanej czyli bez nadrukowanego imienia i nazwiska
  • indywidualne zarządzanie dziennymi limitami dla transakcji bezgotówkowych i gotówkowych – nawet do kwoty 20 000 zł – pobierz przykład (pdf)
  • dla kart spersonalizowanych sam wybierasz formę dostarczenia numeru PIN: pocztą lub przez SMS
  • możliwość zamówienia dodatkowych kart do rachunku, w tym również karty dla dziecka, które ukończyło 13 rok życia
  • dostęp do karty przez bankowość elektroniczną eurobank online i aplikację mobilną – możliwość aktywacji i zastrzeżenia karty, zmiany limitów transakcyjnych, przejrzenia historii transakcji
Opłata za posiadanie karty Visa Electron wynosi 3,45 zł.
Zwrot opłaty za posiadanie karty Visa Electron do konta w pakiecie Active, Classic, Prestige, Junior lub do Rachunku Oszczędnościowego realizowany jest do 15tego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym pobrano opłatę.
Począwszy od 5.04.2015 r. nazwa własna pakietu Online uległa zmianie na pakiet Active.

Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem.
Program „Rodzina i Przyjaciele” dot. kont Active i Prestige. Osoba małoletnia może otworzyć konto tylko w pakiecie junior. Zwrot w programie wynosi maks. 60 zł miesięcznie i dotyczy transakcji bezgotówkowych z kategorii sport, rozrywka i rekreacja zrealizowanych kartami Posiadacza konta wydanymi do rachunku bieżącego objętego Programem.

Szczegóły oferty, w tym opłaty i prowizje, Regulamin Programu „Rodzina i Przyjaciele” oraz Instrukcja obsługi bankowości elektronicznej, zawierająca informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych, są dostępne w zakładce "dokumenty" oraz w placówkach Euro Banku S.A.
 

    dokumenty niezbędne do uzyskania produktu

    • dowód osobisty

    dokumenty do pobrania

    pobierz paczkę wszystkich dokumentów
    dokumenty archiwalne zobacz dokumenty archiwalne
    1. jeśli jesteś posiadaczem konta osobistego w eurobanku, do którego nie masz jeszcze karty, to udaj się do najbliższej placówki eurobanku wraz z dokumentem tożsamości i złóż wniosek o kartę Visa Electron
    2. doradca w placówce sporządzi z Tobą umowę o kartę płatniczą niespersonalizowaną (dostępną „od ręki”) lub spersonalizowaną (z Twoim imieniem i nazwiskiem). Formalności załatwisz nawet do 15 minut
    3. jeśli zawnioskowałeś o kartę niespersonalizowaną, to otrzymasz ją od razu, tuż po podpisaniu umowy wraz z kopertą zawierającą poufny numer PIN. Jeśli natomiast zawnioskowałeś o kartę spersonalizowaną, to karta zostanie Ci dostarczona pocztą w przeciągu 2 tygodni, a PIN, w zależności od Twojego zamówienia, osobną przesyłką pocztową lub poprzez wiadomość SMS.
    4. karta niespersonalizowana jest aktywna od razu, dlatego możesz realizować dowolne transakcje zaraz po wyjściu z placówki
    5. po otrzymaniu karty spersonalizowanej i PINu dokonaj aktywacji karty w jednym z poniższych kanałów:
      • w serwisie eurobank online
      • w dowolnej placówce eurobanku
      • dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta na numer (+48) 71 799 11 11 (koszt połączenia wg stawki operatora). Przed rozmową przygotuj swój dowód osobisty.
    6. nie zapomnij, aby złożyć podpis na karcie zgodnie z kartą wzoru podpisu złożoną w eurobanku – bez podpisu karta jest nieważna
    Jeśli nie posiadasz jeszcze konta osobistego w eurobanku, to możesz zamówić kartę Visa Electron wraz z kontem poprzez złożenie wniosku online lub w trakcie jednej wizyty w placówce eurobanku.

    jak bezpiecznie korzystać z karty płatniczej?

    • chroń swój PIN – zapamiętaj go, nigdzie nie zapisuj i nie udostępniaj go innym osobom
    • nie ujawniaj osobom nieuprawnionym danych karty takich, jak: numer karty, data ważności, trzycyfrowy kod CVV2/CVC2 (znajdujący się na rewersie karty)
    • jeśli otrzymałeś kartę i PIN-Mailer pocztą, sprawdź, czy przesyłki nie zostały w żaden sposób uszkodzone – zgłoś w Banku ewentualne nieprawidłowości
    • ustaw dzienne limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – wartość tych limitów możesz określić do wysokości 20 000 zł
    • podpisz kartę zgodnie z wzorem podpisu pozostawionym w Banku
    • kontroluj na bieżąco stan rachunku, do którego została wydana karta – w przypadku pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości powiadom niezwłocznie Bank
    • pamiętaj również, aby nie ujawniać nikomu numeru PIN – powinien być on znany tylko Tobie ponieważ będzie niezbędny do autoryzacji transakcji. Jeśli PIN otrzymałeś pocztą, to kopertę z PINem najlepiej zniszcz w sposób uniemożliwiający jego pozyskanie przez osoby nieuprawnione, a jeśli PIN otrzymałeś poprzez SMS to po jego zapamiętaniu usuń wiadomość

    co zrobić w przypadku utraty karty?

    W przypadku zagubienia lub kradzieży karty, jak najszybciej skontaktuj się z Bankiem w celu jej zastrzeżenia:
    • telefonicznie – dzwoniąc pod całodobowy numer 19 000 (koszt wg taryfy operatora) lub za pośrednictwem Systemu Zastrzegania Kart pod numerem + 48 828 828 828 (koszt wg taryfy operatora) 
    • osobiście – odwiedzając dowolną placówkę eurobanku
    • przez Internet – za pośrednictwem serwisu bankowości elektronicznej eurobank online lub w aplikacji mobilnej
    Po zastrzeżeniu karty nie można się już nią posługiwać.
    Aby otrzymać nową kartę w miejsce utraconej, należy złożyć wniosek o nią w dowolnej placówce eurobanku. Do nowej karty będzie wydany nowy numer PIN.

    zapraszamy do kontaktu

    zadzwoń do nas
    19 000
    24h/7dni; koszt połączenia wg taryfy operatora

    porozmawiaj na czacie
    zacznij rozmowę

    zapraszamy do placówek
    znajdź placówkę

    masz pytania? zostaw dane, oddzwonimy!

    Dziękujemy za wysłanie formularza.
    Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym czasie.
    Wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie.

    sprawdź produkty polecane

    X
    zainstaluj aplikację
    „eurobank mobile”
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »