Bądź zawsze poinformowany

Włącz bezpłatne powiadomienia transakcyjne w aplikacji mobilnej i zyskaj kontrolę nad finansami

Czym są powiadomienia transakcyjne?

To bezpłatne wiadomości, które zobaczysz na ekranie głównym Twojego smartfona lub tabletu bez logowania do aplikacji Banku Millennium. Dzięki nim jesteś zawsze na bieżąco. Sam decydujesz, jakie informacje chcesz otrzymywać:

  • przelewy przychodzące i wychodzące
  • transakcje kartą
  • niezrealizowane operacje
  • przypomnienia (np. spłata karty, zakończenie lokat)

Powiadomienia transakcyjne (inaczej powiadomienia push) dostępne są dla telefonów z systemem iOS lub Android

Ustaw w aplikacji Banku Millennium, jakie powiadomienia chcesz otrzymać:

  1. 1

    Zaloguj się do aplikacji i kliknij w Menu boczne. Wybierz Ustawienia

  2. 2

    Przejdź do Ustawienia aplikacji > Powiadomienia

  3. 3

    Wybierz z listy powiadomienia transakcyjne, które chcesz otrzymywać

Sprawdź, czy aplikacja zezwala
na wysyłanie powiadomień

System operacyjny iOS
logo Apple
  1. Wejdź w Ustawienia > Powiadomienia
  2. Odszukaj na liście aplikację Banku Millennium
  3. Wybierz opcję Włącz powiadomienia i określ styl ich wyświetlania
System operacyjny Android
Logo Android
  1. Wejdź w Ustawienia > Aplikacje
  2. Odszukaj na liście aplikację Banku Millennium
  3. Wybierz opcję Zezwalaj na powiadomienia i określ styl ich wyświetlania

Co zrobić, jeśli powiadomienia
transakcyjne nadal nie przychodzą?

Jeżeli masz telefon z systemem Android i włączyłeś powiadomienia transakcyjne w aplikacji i ustawieniach urządzenia, a nadal nie otrzymujesz powiadomień, sprawdź następujące ustawienia swojego telefonu.

  • Czasem ustawienia dotyczące oszczędzania energii w telefonie mogą blokować powiadomienia transakcyjne. Ma to miejsce na przykład wtedy, gdy ekran telefonu jest wygaszony. Upewnij się, że aplikacja mobilna Banku Millennium może pracować również przy wygaszonym ekranie.

  • W niektórych przypadkach, gdy ekran w Twoim telefonie jest wygaszony, ograniczona jest również transmisja danych (połączenie z Internetem). Aby powiadomienia do Ciebie przychodziły, wymagane jest stałe połączenie z Internetem. Upewnij się, czy aplikacja Banku Millennium ma możliwość używania danych internetowych w tle.

Masz problem? Pomożemy!

  1. Napisz do nas

    Wypełnij formularz
  2. lub zadzwoń – infolinia czynna całą dobę