Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

eurobank zwycięzcą Rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2017” w kategorii „Bankowość hipoteczna”


28.09.17

W tegorocznym Rankingu Newsweeka, będącym jedną z najważniejszych ocen jakości obsługi oraz produktów oferowanych przez największe banki w Polsce, eurobank zajął pierwsze miejsce w kategorii „Bankowość hipoteczna”. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali, która odbyła się 26 września br. w Warszawie.

W corocznym Rankingu Newsweeka – w tym roku została opublikowana już 16. edycja – audytorzy firmy Millward Brown wcielają się w role klientów i w ten sposób testują jakość obsługi oraz poszczególne produkty bankowe. Pierwsze miejsce eurobanku w kategorii „Bankowość hipoteczna” to awans aż o 4 pozycje, w porównaniu z ubiegłoroczną edycją (5. miejsce w Rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2016”).

- Wyniki Rankingu Newsweeka to głos Klientów i ekspertów, który jest dla nas najistotniejszy przy ocenie pracy. Jesteśmy bankiem detalicznym z szeroką ofertą dla klienta indywidualnego, który zgodnie z przyjętą strategią dąży do tego, aby jego produkty były proste, przyjazne i nowoczesne, a klienci zadowoleni z każdego kanału obsługi. Tegoroczne zwycięstwo w Rankingu Newsweeka to dla nas potwierdzenie, że udaje nam się dostarczyć wysokiej jakości usługi, nawet przy tak złożonym produkcie jak kredyt hipoteczny – mówi Alexis Lacroix, Prezes eurobanku

 „Przyjazny Bank Newsweeka” to ranking przygotowywany wspólnie z firmą badawczą Millward Brown. Badanie opiera się na metodzie „tajemniczego klienta” – audytorzy w roli klientów testowali usługi bankowe, odwiedzając ponad 300 placówek oraz korzystając dodatkowo z bankowych infolinii i usług internetowych. O miejscu w rankingu zadecydowała suma punktów, które zostały przyznane za różne formy kontaktu z klientem. W bankowości tradycyjnej najwyżej premiowana była uprzejmość, zaangażowanie i kompetencje personelu, a także skuteczność przeprowadzania podstawowych operacji. Przy usługach internetowych i mobilnych liczyła się przede wszystkim łatwość nawigacji po serwisie oraz efektywność kanałów kontaktu z bankiem oraz systemu transakcyjnego. Wszystkie nowe usługi oraz funkcjonalności były dodatkowo nagradzane.
 

X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »