Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

style uŻycia – blogerzy w kampanii eurobanku


09.09.13

To pierwsza, tak niestandardowa, bo wykorzystująca blogosferę, kampania eurobanku w mediach społecznościowych. Wspiera ją również konkurs na Facebooku. Akcja „Style uŻycia” podkreśla możliwości, jakie daje bankowość mobilna eurobanku i prezentuje jej wykorzystanie przez różne osoby, w różnych sytuacjach.

4 blogerów, 4 style życia, 1 aplikacja mobilna

Do udziału w kampanii „Style uŻycia” zostali zaproszeni jedni z bardziej popularnych w swoich kategoriach tematycznych blogerzy,  cieszący się szerokim gronem odbiorców:
  • moda: Tamara Gonzalez Perea (Macademiangirl.com), autorka „Modowego Bloga Roku 2012” wg Fashion Magazine,
  • kulinaria: Paulina Wnuk (Frommovietothekitchen.pl), „Blog roku 2012” w plebiscycie portalu Onet.pl,
  • podróże: Anna i Jakub Górniccy (Podróżniccy.com), 1 miejsce w rankingu blogów podróżniczych magazynu „Press” 2012,
  • technologia: Grzegorz Marczak (Antyweb.pl), współtwórca popularnego portalu blogowego o nowych technologiach.
W ramach akcji powstały krótkie filmy przedstawiające blogerów w typowych dla siebie sytuacjach. Filmy te są tak różnorodne, jak możliwości wykorzystania eurobank mobile – od dokładnej analizy i recenzji aplikacji, po zaprezentowanie funkcjonalności przydatnych „na co dzień”.

Łączy ich jedno - korzystanie z aplikacji mobilnej eurobanku

W spocie z udziałem Macademian Girl, zaprezentowany został dzień blogerki modowej - kawiarnia, stylowy butik, sesja zdjęciowa, a pod ręką aplikacja mobilna. Autorka bloga From Movie to the Kitchen przygotowuje natomiast ciasto wg przepisu podpatrzonego w jednej ze scen popularnego serialu. W międzyczasie udaje jej się wykonać kilka transakcji w aplikacji. Podróżniccy korzystają z aplikacji w trakcie jednej z wycieczek, a Antyweb przeprowadza szczegółową analizę jej elementów. Wszyscy używają podobnych funkcjonalności, ale każdy prezentuje je ze swojej perspektywy, zgodnie ze swoimi potrzebami i stylem życia.

W ten sposób chcieliśmy pokazać, że jest to aplikacja przeznaczona dla każdego, bez względu na styl życia, a nawet stopień zaznajomienia z nowymi technologiami. Byliśmy pod wrażeniem swobody i umiejętności używania mobilnych urządzeń przez wszystkich blogerów. Teraz jesteśmy ciekawi opinii internautów w konkursie na Facebooku.– mówi Magdalena Suchanek, dyrektor Departamentu PR i Komunikacji Euro Bank S.A.

Konkurs „Style uŻycia” na Facebooku

Wszystkie filmy z kampanii są dostępne na profilu eurobanku na Facebooku oraz na poszczególnych blogach. Dodatkowo, dla Fanów eurobanku na Facebooku, przygotowany został konkurs, w którym do wygrania są najnowsze modele smartfonów. Wystarczy pobrać aplikację mobilną eurobanku, przetestować ją i odpowiedzieć na 2 pytania konkursowe. Osoby, które nie są klientami eurobanku, mogą skorzystać z DEMO aplikacji.

Kampania „Style uŻycia” trwa od 09.09.2013 do 09.10.2013. Została przygotowana we współpracy z agencją social media Socializer S.A. Za produkcję filmów z blogerami odpowiada natomiast Mumin's Interactive s.c.
Organizatorem konkursu „Style uŻycia” jest Euro Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu (50-126) przy ul. Św. Mikołaja 72.
Szczegóły oferty, w tym Instrukcja obsługi bankowości elektronicznej zawierająca informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych oraz Regulamin konkursu są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.
X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »