Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

oczekiwania banku


  • pozyskanie Klientów nie będących obecnie Klientami banku
  • polepszenie jakości obsługi obecnych Klientów banku
  • sprzedaż produktów bankowych zgodnych z potrzebami Klienta
  • doradztwo w zakresie produktów i usług bankowych, które są zgodne z potrzebami Klienta
  • godne reprezentowanie banku w kontaktach z Klientami
  • przestrzeganie regulacji prawnych
  • uczciwość we współpracy z bankiem
  • rzetelne wykonywanie pracy Agenta bankowego tak, aby Klient postrzegał Agenta jako przewodnika po produktach i usługach bankowych
  • przestrzeganie standardów obsługi Klienta przyjętych w banku
  • działanie na wyłączność Euro Banku S.A.
  • złożenie weksla in-blanco przez Agenta
  • zaświadczenie o niekaralności Agenta
  • nawiązanie i utrzymanie długofalowych relacji z Klientami
  • aktywna sprzedaż produktów bankowych  nowym, jak i dotychczasowym Klientom Banku

 Aktualna lista lokalizacji, w których poszukujemy Partnerów

X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »