wyraź opinię

Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

masz problem ze spłatą kredytu? spóbujmy rozwiązać go razem

Restrukturyzacja to pomoc w spłacie zobowiązania poprzez zmianę warunków zawartych w pierwotnej umowie lub zawarcie ugody.

Zgłoś swoje problemy, a my postaramy się dostosować warunki spłaty do Twoich możliwości finansowych.

Skontaktuj się z nami, by wspólnie znaleźć rozwiązanie i ustalić możliwe warunki spłaty.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy w terminie 20 dni roboczych od daty wpływu do Banku. 
W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie zgłoszenia, termin jego rozpatrzenia może ulec wydłużeniu. 
W takim przypadku poinformujemy Cię o nowym przewidywanym terminie rozpatrzenia zgłoszenia, który nie może być dłuży niż 30 dni od daty jego otrzymania.
 

Zapraszamy do kontaktu przez dedykowane kanały:

telefoniczny - pod numerem  71 795 54 62* (od 8:00 do 20:00)
mailowy -  pod adresem: restrukturyzacja.kontakt@eurobank.pl

Zawsze możesz też skontaktować się poprzez: 
  • 19 000* - telefoniczną infolinię czynną  24h/7dni  (dla połączeń z zagranicy +48 711 90 00*)
  • dowolną placówkę eurobanku - znajdź najbliższą»

*koszt połączenia wg taryfy operatora

złóż wniosek o zmianę warunków spłaty swojego kredytu gotówkowego:

w placówce

  • przyjdź do dowolnej placówki eurobanku, a nasz Doradca pomoże Ci wypełnić wniosek oraz oświadczenie o aktualnej sytuacji majątkowej
  • dołącz do wniosku aktualne dokumenty potwierdzające uzyskiwany dochód, bądź jego brak (wykaz dokumentów tutaj)
  • dodatkowo możesz dołączyć dokumenty potwierdzające sytuację, na którą się powołujesz np. powódź, kradzież itp.

listownie

  • napisz list zawierając w nim:
    • powód złożenia wniosku, 
    • zmianę, o jaką wnioskujesz 
    • możliwy sposób kontaktu z Tobą
    • podpis zgodny z wzorem pozostawionym w eurobanku 
  • do listu dołącz:
    • aktualne dokumenty potwierdzające uzyskiwany dochód, bądź jego brak (wykaz dokumentów tutaj),
    • wypełnione oświadczenie o aktualnej sytuacji majątkowej (do pobrania tutaj).
    • dodatkowo możesz dołączyć dokumenty potwierdzające sytuację, na którą się powołujesz np. powódź, kradzież itp.
  • wyślij list na adres banku – Euro Bank S.A., ul. Św. Mikołaja 72, 50-126 Wrocław.

Pamiętaj!

  • jeżeli na umowie kredytowej występuje współkredytobiorca lub poręczyciel, to wszyscy powinniście złożyć odpowiednie dokumenty oraz wypełnić oświadczenie o aktualnej sytuacji majątkowej;
  • tylko w przypadku otrzymania kompletnej dokumentacji Bank będzie miał możliwość przeprowadzania pełnej analizy finansowej oraz ustosunkowania się do Twojej prośby. Odpowiedź na nią zostanie przekazana telefonicznie lub pisemnie. 

złóż wniosek o zmianę warunków spłaty swojego kredytu hipotecznego:

dostarczając do placówki lub wysyłając pocztą:

  • wypełniony wniosek o restrukturyzację kredytów hipotecznych - pobierz
  • dokumenty zgodne z wykazem - pobierz



   

sprawdź, czy możesz skorzystać ze zwrotnego wsparcia finansowego z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców.

Szczegóły działania Funduszu, proces otrzymania wsparcia oraz zasady przyznania wsparcia znajdziesz w materiałach do pobrania:
X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »