Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

masz problem ze spłatą kredytu? spóbujmy rozwiązać go razem

Restrukturyzacja to pomoc w spłacie zobowiązania poprzez zmianę warunków zawartych w pierwotnej umowie lub zawarcie ugody.

Zgłoś swoje problemy, a my postaramy się dostosować warunki spłaty do Twoich możliwości finansowych.

Skontaktuj się z nami, by wspólnie znaleźć rozwiązanie i ustalić możliwe warunki spłaty.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy w terminie 20 dni roboczych od daty wpływu do Banku. 
W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie zgłoszenia, termin jego rozpatrzenia może ulec wydłużeniu. 
W takim przypadku poinformujemy Cię o nowym przewidywanym terminie rozpatrzenia zgłoszenia, który nie może być dłuży niż 30 dni od daty jego otrzymania.
 

Zapraszamy do kontaktu przez dedykowane kanały:

telefoniczny - pod numerem  71 795 54 62* (od 8:00 do 20:00)
mailowy -  pod adresem: restrukturyzacja.kontakt@eurobank.pl

Zawsze możesz też skontaktować się poprzez: 
  • 19 000* - telefoniczną infolinię czynną  24h/7dni  (dla połączeń z zagranicy +48 711 90 00*)
  • dowolną placówkę eurobanku - znajdź najbliższą»

*koszt połączenia wg taryfy operatora

złóż wniosek o zmianę warunków spłaty swojego kredytu gotówkowego:

w placówce

  • przyjdź do dowolnej placówki eurobanku, a nasz Doradca pomoże Ci wypełnić wniosek oraz oświadczenie o aktualnej sytuacji majątkowej
  • dołącz do wniosku aktualne dokumenty potwierdzające uzyskiwany dochód, bądź jego brak (wykaz dokumentów tutaj)
  • dodatkowo możesz dołączyć dokumenty potwierdzające sytuację, na którą się powołujesz np. powódź, kradzież itp.

listownie

  • napisz list zawierając w nim:
    • powód złożenia wniosku, 
    • zmianę, o jaką wnioskujesz 
    • możliwy sposób kontaktu z Tobą
    • podpis zgodny z wzorem pozostawionym w eurobanku 
  • do listu dołącz:
    • aktualne dokumenty potwierdzające uzyskiwany dochód, bądź jego brak (wykaz dokumentów tutaj),
    • wypełnione oświadczenie o aktualnej sytuacji majątkowej (do pobrania tutaj).
    • dodatkowo możesz dołączyć dokumenty potwierdzające sytuację, na którą się powołujesz np. powódź, kradzież itp.
  • wyślij list na adres banku – Euro Bank S.A., ul. Św. Mikołaja 72, 50-126 Wrocław.

Pamiętaj!

  • jeżeli na umowie kredytowej występuje współkredytobiorca lub poręczyciel, to wszyscy powinniście złożyć odpowiednie dokumenty oraz wypełnić oświadczenie o aktualnej sytuacji majątkowej;
  • tylko w przypadku otrzymania kompletnej dokumentacji Bank będzie miał możliwość przeprowadzania pełnej analizy finansowej oraz ustosunkowania się do Twojej prośby. Odpowiedź na nią zostanie przekazana telefonicznie lub pisemnie. 

złóż wniosek o zmianę warunków spłaty swojego kredytu hipotecznego:

dostarczając do placówki lub wysyłając pocztą:

  • wypełniony wniosek o restrukturyzację kredytów hipotecznych - pobierz
  • dokumenty zgodne z wykazem - pobierz



   

sprawdź, czy możesz skorzystać ze zwrotnego wsparcia finansowego z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców.

Szczegóły działania Funduszu, proces otrzymania wsparcia oraz zasady przyznania wsparcia znajdziesz w materiałach do pobrania:
X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »