Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

aplikacja mobilna

poznaj naszą aplikację mobilną!

bankowość mobilna w eurobanku - aplikacja na telefon z systemem Android, iOS, WindowsPhone

aplikacja mobilna eurobanku to:

  • aplikacja prosta w obsłudze, intuicyjny, przyjazny interfejs
  • dostęp do bankowości oraz token GSM w jednej aplikacji
  • możliwość płacenia mobilnie telefonem tak jak kartą zbliżeniową – usługa płatności mobilnych Visa
  • wysokie bezpieczeństwo (zabezpieczenie tokenem GSM)
  • dostęp do najważniejszych funkcji serwisu transakcyjnego – o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu
  • operacje na kontach i rachunkach – dowolne przelewy wewnętrzne i zewnętrzne
  • możliwość zakładania lokat – przyjazny kalkulator podpowiadający właściwy wybór produktu

ponadto zyskujesz:

  • wygodne doładowania telefonów
  • widget w aplikacji dla systemu Android oraz iOS i aktywny kafelek w aplikacji dla systemu Windows Phone umożliwiający szybki dostęp do informacji o saldzie konta i 3 ostatnich transakcjach bez konieczności logowania do aplikacji
  • wygodne mobilne powiadomienia do konta
  • 3,5% na lokacie LOGujesz - LOKujesz – dostępna dla Ciebie przez 7 dni od daty aktywacji aplikacji mobilnej 
logowanie Touch ID w bankowości mobilnej eurobanku - aplikacja mobilna eurobanku na telefon

loguj się odciskiem palca: 

  • wystarczy Twój odcisk palca, abyś miał szybki dostęp do swoich finansów
  • logujesz się przykładając palec do czytnika linii papilarnych na Twoim urządzeniu
  • to jeszcze szybsze i wygodniejsze logowanie bez konieczności podawania kodu PIN


nowość: teraz logowanie odciskiem palca również na urządzeniach z systemem Android

     
    Aby skorzystać z tej funkcjonalności należy posiadać urządzenie wyposażone w czytnik linii papilarnych:
     
    mobilne urządzenia firmy Apple np. iPhone 5s, iPhone 6, iPad Air 2, iPad mini3 z wersją systemu iOS10 lub nowszą,
    mobilne urządzenie z systemem Android, np. Samsung Galaxy S6 lub S7, Huawei P9lite lub P10, Nexus 6P z wersją systemu Android 6.0 lub nowszą
 


jak włączyć logowanie odciskiem palca?

  1. w ustawieniach urządzenia mobilnego włącz kod urządzenia i dodaj przynajmniej jeden odcisk palca. 
  2. zaloguj się za do aplikacji eurobank mobile za pomocą kodu PIN, a następnie wejdź do ‘ustawienia’  i włącz opcję ‘do logowania chcę wykorzystywać odcisk palca’  – operacja będzie wymagała podania PIN-u.
  3. przy kolejnym logowaniu do opcji ‘moje finanse’  aplikacja poprosi Cię już o przyłożenie palca do czytnika linii papilarnych.
  4. w każdej chwili będziesz mógł  zalogować się także ustanowionym podczas aktywacji kodem PIN.
 

Uwaga! 

  1. Jeśli na Twoim urządzeniu zarejestrowane są odciski palców osoby trzeciej, nie włączaj tej funkcji – w przeciwnym razie umożliwisz dostęp do Twojego konta innym.
  2. Pamiętaj, żeby ustawić skomplikowany kod urządzenia i chronić go przed innymi! Jeżeli ktoś pozna lub odgadnie kod, będzie mógł dodać nowy odcisk palca do autoryzacji i tym samym zyska dostęp do Twojego konta. 


zobacz film o naszej aplikacji mobilnej:



chcesz wiedzieć więcej?

sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem. Szczegóły oferty, w tym Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych oraz informacje o aktualnym oprocentowaniu konta, opłatach i prowizjach są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.
1-miesięczna lokata Logujesz-Lokujesz dostępna jest przez okres 7 dni od dnia aktywacji aplikacji mobilnej na pierwszym urządzeniu mobilnym. Klient może otworzyć jedną lokatę. Oprocentowanie lokaty jest stałe i wynosi 3,5% w skali roku. Minimalna kwota lokaty wynosi 200 zł, a maksymalna 10 tys. zł.
 

Nowość! Aplikacja na Apple Watch

Teraz Twoje finanse jeszcze bliżej Ciebie – na wyciągnięcie ręki!

Aby skorzystać z aplikacji na Apple Watch, połącz zegarek w parę z iPhone’em, a następnie zaloguj się do aplikacji mobilnej eurobanku na iPhonie i w ustawieniach włącz opcję „aktywuj Apple Watch”. 

Aplikacja na Apple Watch umożliwia prezentowanie 4 typów informacji: aplikacja mobilna Apple Watch eurobank
  • kwotę dostępnych środków w formie graficznej wyrażoną w procentach (jako % zdefiniowanej uprzednio kwoty)
  • kwotę dostępnych środków w PLN
  • 7 ostatnich operacji wraz z ich szczegółami
  • bezpłatne mobilne powiadomienia do konta (po uprzednim skonfigurowaniu powiadomień w serwisie eurobank online)
     

    zobacz film:

Uwaga! 

Jeżeli korzystasz z aplikacji na Apple Watch, w celu ochrony danych dotyczących Twoich finansów rekomendujemy ustawienie kodu zabezpieczającego do zegarka.
Kod zabezpieczający włączysz w Ustawieniach zegarka Apple Watch, wybierając opcję Kod, a następnie włącz kod.


chcesz wiedzieć więcej?
Aplikacja na Apple Watch jest widgetem – dodatkiem do aplikacji mobilnej eurobanku dla systemu iOS służącym do podglądu stanu konta i ostatnich operacji bez konieczności logowania w aplikacji eurobank mobile. Aplikacja wymaga połączenia w parę zegarka Apple Watch z systemem Watch OS w wersji min. 2.2 z telefonem iPhone 5 lub nowszym z systemem iOS w wersji minimum 10 (iOS10).

aplikację mobilną możesz pobrać z:

             
Aplikacje App Store – logo
Aplikacje Google Play – logo
Aplikacje Sklepu Windows - Windows Store – logo




jeżeli masz już konto z dostępem do bankowości internetowej:

  1. pobierz aplikację mobilną z App Store, Google Play lub Windows Phone Store i zainstaluj ją w Twoim telefonie lub tablecie
  2. uzyskaj kod aktywacyjny do aplikacji – możesz to zrobić w jeden z poniższych sposobów:
  • zaloguj się w serwisie eurobank online, wybierz opcję ustawienia / aplikacja mobilna / aktywacja (operacja wymaga autoryzacji hasłem SMS lub wskazaniem tokena)
  • zadzwoń na numer 19000 (opłata za połączenie wg taryfy operatora) po zapowiedzi lektora wybierając 3
  • przyjdź do placówki
3. aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej (lub Twój samodzielnie nadany alias) oraz kod aktywacyjny, ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

jeżeli nie masz jeszcze konta w eurobanku:

  1. przyjdź do najbliższej placówki, załóż konto active, classic lub prestige i zapytaj o dostęp do aplikacji mobilnych
  2. podpisz umowę bankowości elektronicznej i odbierz swój unikalny identyfikator, hasło tymczasowe oraz wybierz token GSM jako zabezpieczenie – otrzymasz kod aktywacyjny niezbędny do aktywacji aplikacji
  3. pobierz aplikację mobilną z App Store lub Google Play lub Windows Phone Store i zainstaluj ją w Twoim urządzeniu
  4. aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej oraz kod aktywacyjny, ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

dokumenty do pobrania


masz pytanie?

Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w wybranym przez Ciebie temacie.

masz konto w innym banku?

sprawdź jak łatwo możesz przenieść konto do eurobanku!

pytania i odpowiedzi

sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »