wyraź opinię

Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

aplikacja mobilna

poznaj naszą aplikację mobilną!

aplikacja na systemach Android iOS WindowsPhone

aplikacja mobilna eurobanku to:

  • aplikacja prosta w obsłudze, intuicyjny, przyjazny interfejs
  • dostęp do bankowości oraz token GSM w jednej aplikacji
  • wysokie bezpieczeństwo (zabezpieczenie tokenem GSM)
  • dostęp do najważniejszych funkcji serwisu transakcyjnego – o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu
  • operacje na kontach i rachunkach – dowolne przelewy wewnętrzne i zewnętrzne
  • możliwość zakładania lokat – przyjazny kalkulator podpowiadający właściwy wybór produktu

ponadto zyskujesz:

  • wygodne doładowania telefonów
  • widget w aplikacji dla systemu Android oraz iOS i aktywny kafelek w aplikacji dla systemu Windows Phone umożliwiający szybki dostęp do informacji o saldzie konta i 3 ostatnich transakcjach bez konieczności logowania do aplikacji
  • wygodne mobilne powiadomienia do konta

nowość: loguj się odciskiem palca!

  • teraz wystarczy Twój odcisk palca, abyś miał szybki dostęp do swoich finansów
  • logujesz się przykładając palec do czytnika linii papilarnych na ekranie swojego telefonu lub tableta
  • to jeszcze szybsze i wygodniejsze logowanie bez konieczności podawania kodu PIN
 Aby skorzystać z tej funkcjonalności należy posiadać urządzenie wyposażone w czytnik linii papilarnych Touch ID (mobilne urządzenia firmy Apple – m. in. iPhone 5s, iPhone 6, iPad Air 2, iPad mini3) z wersją systemu iOS8 lub wyższą.
 

jak włączyć logowanie odciskiem palca?

  1. w ustawieniach urządzenia mobilnego włącz kod urządzenia i dodaj przynajmniej jeden odcisk palca (zrobisz to wybierając „Ustawienia”, a następnie klikając opcję „TouchID i kod”)
  2. zaloguj się za do aplikacji eurobank mobile za pomocą kodu PIN, a następnie wejdź do ‘ustawienia’  i włącz opcję ‘do logowania chcę wykorzystywać odcisk palca’  – operacja będzie wymagała podania PIN-u.
  3. przy kolejnym logowaniu do opcji ‘moje finanse’  aplikacja poprosi Cię już o przyłożenie palca do czytnika linii papilarnych. 
W każdej chwili będziesz mógł  zalogować się także ustanowionym podczas aktywacji kodem PIN.
 

Uwaga! 

  1. Jeśli na Twoim urządzeniu zarejestrowane są odciski palców osoby trzeciej, nie włączaj tej funkcji – w przeciwnym razie umożliwisz dostęp do Twojego konta innym.
  2. Pamiętaj, żeby ustawić skomplikowany kod urządzenia i chronić go przed innymi! Jeżeli ktoś pozna lub odgadnie kod, będzie mógł dodać nowy odcisk palca do autoryzacji i tym samym zyska dostęp do Twojego konta. Skomplikowany kod ustawisz w ‘Ustawieniach’ urządzenia (wybierz opcję „Touch ID i kod”, a następnie odznacz „Prosty kod”). 



zobacz film o naszej aplikacji mobilnej:



chcesz wiedzieć więcej?

Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem. Szczegóły oferty, w tym Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych oraz informacje o aktualnym oprocentowaniu konta, opłatach i prowizjach są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.

aplikację mobilną możesz pobrać z:

             




jeżeli masz już konto z dostępem do bankowości internetowej:

  1. pobierz aplikację mobilną z App Store, Google Play lub Windows Phone Store i zainstaluj ją w Twoim telefonie lub tablecie
  2. przyjdź do placówki lub zadzwoń na numer 19000 (opłata za połączenie wg taryfy operatora) po zapowiedzi lektora wybierając 4, aby uzyskać nowy token GSM i kod aktywacyjny niezbędny do aktywacji aplikacji
  3. aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej oraz kod aktywacyjny, ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

jeżeli nie masz jeszcze konta w eurobanku:

  1. przyjdź do najbliższej placówki, załóż konto active, classic lub prestige i zapytaj o dostęp do aplikacji mobilnych
  2. podpisz umowę bankowości elektronicznej i odbierz swój unikalny identyfikator, hasło tymczasowe oraz wybierz token GSM jako zabezpieczenie – otrzymasz kod aktywacyjny niezbędny do aktywacji aplikacji
  3. pobierz aplikację mobilną z App Store lub Google Play lub Windows Phone Store i zainstaluj ją w Twoim urządzeniu
  4. aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej oraz kod aktywacyjny, ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

dokumenty do pobrania

pobierz paczkę wszystkich dokumentów
dokumenty archiwalne zobacz dokumenty archiwalne

otwórz konto przez Internet

wypełnienie wniosku zajmie Ci zaledwie kilka minut

masz konto w innym banku?

sprawdź jak łatwo możesz przenieść konto do eurobanku!

zapraszamy do kontaktu

zadzwoń do nas
19 000
24h/7dni; koszt połączenia wg taryfy operatora

porozmawiaj na czacie
zacznij rozmowę

zapraszamy do placówek
znajdź placówkę

sprawdź produkty polecane

X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »