Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

aplikacja mobilna

poznaj naszą nową aplikację mobilną!

zdjęcie aplikacji mobilnej

aplikacja mobilna eurobanku to:

  • dostęp do najważniejszych funkcji serwisu transakcyjnego – o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu
  • możliwość personalizacji - zdjęcie profilowe + 3 skróty na ekranie głównym
  • jeszcze szybsze i prostsze operacje na kontach i rachunkach
  • logowanie odciskiem palca
  • wygoda korzystania - aplikacja uczy się Twoich odbiorców i kwot, jakie do nich przelewasz
  • możliwość zakładania lokat, rachunków oszczędnościowych oraz kont walutowych
  • możliwość podglądu salda konta

ponadto zyskujesz:


Aplikacja mobilna dostępna jest na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android min. wersja 5.0 oraz iOS min. wersja 10.

jak uzyskać dostęp?

Aplikację mobilną możesz pobrać z: 

Aplikacje App Store – logo
Aplikacje Google Play – logo


 

jeżeli masz już konto z dostępem do bankowości internetowej:

  1. pobierz aplikację mobilną z App Store lub Google Play i zainstaluj ją w Twoim urządzeniu
  2. aktywuj aplikację podając 
    • 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej (lub Twój samodzielnie nadany alias)
    • numer PESEL oraz
    • jednorazowe hasło sms
  3. ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów
 

jeżeli nie masz jeszcze konta w eurobanku:

  1. przyjdź do najbliższej placówki, załóż konto active, na co dzień lub prestige i podpisz umowę bankowości elektronicznej
  2. pobierz aplikację mobilną z App Store lub Google Play i zainstaluj ją w Twoim urządzeniu
  3. aktywuj aplikację podając
    • 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej (lub Twój samodzielnie nadany alias
    • numer PESEL oraz
    • jednorazowe hasło sms
  4. ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów
Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej. Szczegóły oferty, w tym Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych oraz informacje o aktualnym oprocentowaniu konta, opłatach i prowizjach są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.
1-miesięczna lokata Logujesz-Lokujesz dostępna jest przez okres 7 dni od dnia aktywacji aplikacji mobilnej na pierwszym urządzeniu mobilnym. Klient może otworzyć jedną lokatę. Oprocentowanie lokaty jest stałe i wynosi 3,5% w skali roku. Minimalna kwota lokaty wynosi 200 zł, a maksymalna 10 tys. zł.
 

token GSM i płatności mobilne a nowa aplikacja mobilna

token GSM

Aby korzystać z tokena GSM, jako formy potwierdzania operacji w Bankowości Internetowej musisz posiadać aktywną starszą wersję aplikacji.
Dotychczasowa aplikacja mobilna pozostaje nadal aktywna, możesz jednocześnie posiadać aktywną starą i nową wersję aplikacji mobilnej. 

Jeśli chcesz korzystać tylko z nowej wersji aplikacji mobilnej możesz zmienić formę potwierdzania operacji w Bankowości Internetowej na hasła sms, aby to zrobić:
  • zaloguj się do Bankowości Internetowej i w sekcji ustawienia zmień zabezpieczenie
lub 
  • udaj się do najbliższej placówki

płatności mobilne

Chcąc korzystać z nowej aplikacji mobilnej oraz z mobilnych płatności VISA musisz posiadać aktywną starą i nową wersję aplikacji.
Na co dzień do korzystania z produktów eurobanku możesz wykorzystywać nową aplikację a aby skorzystać z mobilnych płatności wystarczy, że w starej aplikacji masz aktywną Kartę mobilnych płatności VISA oraz włączoną funkcja NFC.
 
 

 

dotychczasowa aplikacja mobilna

bankowość mobilna w eurobanku - aplikacja na telefon z systemem Android, iOS, WindowsPhone

aplikacja mobilna eurobanku to:

  • dostęp do najważniejszych funkcji serwisu transakcyjnego - o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu 
  •  aplikacja prosta w obsłudze
  • dostęp do bankowości oraz token GSM w jednej aplikacji
  • możliwość płacenia mobilnie telefonem tak jak kartą zbliżeniową – usługa płatności mobilnych Visa
  • operacje na kontach i rachunkach – przelewy wewnętrzne i zewnętrzne
  • możliwość zakładania lokat – przyjazny kalkulator podpowiadający właściwy wybór produktu

ponadto zyskujesz:

  • wygodne doładowania telefonów
  • widget w aplikacji dla systemu Android oraz iOS i aktywny kafelek w aplikacji dla systemu Windows Phone umożliwiający szybki dostęp do informacji o saldzie konta i 3 ostatnich transakcjach bez konieczności logowania do aplikacji
  • wygodne mobilne powiadomienia do konta
  • 3,5% na lokacie LOGujesz - LOKujesz – dostępna dla Ciebie przez 7 dni od daty aktywacji aplikacji mobilnej 

aplikację mobilną możesz pobrać z:              

Aplikacje App Store – logo
Aplikacje Google Play – logo
Aplikacje Sklepu Windows - Windows Store – logo




jeżeli masz już konto z dostępem do bankowości internetowej:

  1. pobierz aplikację mobilną z App Store, Google Play lub Windows Phone Store i zainstaluj ją w Twoim telefonie lub tablecie
  2. uzyskaj kod aktywacyjny do aplikacji – możesz to zrobić w jeden z poniższych sposobów:
    • zadzwoń na numer 19000 (opłata za połączenie wg taryfy operatora) po zapowiedzi lektora wybierając 3
    • przyjdź do placówki
  3. aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej (lub Twój samodzielnie nadany alias) oraz kod aktywacyjny, ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

jeżeli nie masz jeszcze konta w eurobanku:

  1. przyjdź do najbliższej placówki, załóż konto active, classic lub prestige i zapytaj o dostęp do aplikacji mobilnych
  2. podpisz umowę bankowości elektronicznej i odbierz swój unikalny identyfikator, hasło tymczasowe oraz wybierz token GSM jako zabezpieczenie – otrzymasz kod aktywacyjny niezbędny do aktywacji aplikacji
  3. pobierz aplikację mobilną z App Store lub Google Play lub Windows Phone Store i zainstaluj ją w Twoim urządzeniu
  4. aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej oraz kod aktywacyjny, ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

 
Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem. Szczegóły oferty, w tym Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych oraz informacje o aktualnym oprocentowaniu konta, opłatach i prowizjach są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.
1-miesięczna lokata Logujesz-Lokujesz dostępna jest przez okres 7 dni od dnia aktywacji aplikacji mobilnej na pierwszym urządzeniu mobilnym. Klient może otworzyć jedną lokatę. Oprocentowanie lokaty jest stałe i wynosi 3,5% w skali roku. Minimalna kwota lokaty wynosi 200 zł, a maksymalna 10 tys. zł.
 

dokumenty do pobrania


dokumenty archiwalne
zobacz dokumenty archiwalne

masz pytanie?

Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w wybranym przez Ciebie temacie.

masz konto w innym banku?

sprawdź jak łatwo możesz przenieść konto do eurobanku!

pytania i odpowiedzi

sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »