wyraź opinię

Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

aplikacja mobilna

poznaj naszą aplikację mobilną!

bankowość mobilna w eurobanku - aplikacja na telefon z systemem Android, iOS, WindowsPhone

aplikacja mobilna eurobanku to:

  • aplikacja prosta w obsłudze, intuicyjny, przyjazny interfejs
  • dostęp do bankowości oraz token GSM w jednej aplikacji
  • możliwość płacenia mobilnie telefonem tak jak kartą zbliżeniową – usługa płatności mobilnych Visa
  • wysokie bezpieczeństwo (zabezpieczenie tokenem GSM)
  • dostęp do najważniejszych funkcji serwisu transakcyjnego – o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu
  • operacje na kontach i rachunkach – dowolne przelewy wewnętrzne i zewnętrzne
  • możliwość zakładania lokat – przyjazny kalkulator podpowiadający właściwy wybór produktu

ponadto zyskujesz:

  • wygodne doładowania telefonów
  • widget w aplikacji dla systemu Android oraz iOS i aktywny kafelek w aplikacji dla systemu Windows Phone umożliwiający szybki dostęp do informacji o saldzie konta i 3 ostatnich transakcjach bez konieczności logowania do aplikacji
  • wygodne mobilne powiadomienia do konta
  • 3,5% na lokacie LOGujesz - LOKujesz – dostępna dla Ciebie przez 7 dni od daty aktywacji aplikacji mobilnej 
logowanie Touch ID w bankowości mobilnej eurobanku - aplikacja mobilna eurobanku na telefon

loguj się odciskiem palca: 

  • wystarczy Twój odcisk palca, abyś miał szybki dostęp do swoich finansów
  • logujesz się przykładając palec do czytnika linii papilarnych na Twoim urządzeniu
  • to jeszcze szybsze i wygodniejsze logowanie bez konieczności podawania kodu PIN


nowość: teraz logowanie odciskiem palca również na urządzeniach z systemem Android

     
    Aby skorzystać z tej funkcjonalności należy posiadać urządzenie wyposażone w czytnik linii papilarnych:
     
    mobilne urządzenia firmy Apple np. iPhone 5s, iPhone 6, iPad Air 2, iPad mini3 z wersją systemu iOS9 lub nowszą,
    mobilne urządzenie z systemem Android, np. Samsung Galaxy S6 lub S7, Huawei P9lite lub P10, Nexus 6P z wersją systemu Android 6.0 lub nowszą
 


jak włączyć logowanie odciskiem palca?

  1. w ustawieniach urządzenia mobilnego włącz kod urządzenia i dodaj przynajmniej jeden odcisk palca. 
  2. zaloguj się za do aplikacji eurobank mobile za pomocą kodu PIN, a następnie wejdź do ‘ustawienia’  i włącz opcję ‘do logowania chcę wykorzystywać odcisk palca’  – operacja będzie wymagała podania PIN-u.
  3. przy kolejnym logowaniu do opcji ‘moje finanse’  aplikacja poprosi Cię już o przyłożenie palca do czytnika linii papilarnych.
  4. w każdej chwili będziesz mógł  zalogować się także ustanowionym podczas aktywacji kodem PIN.
 

Uwaga! 

  1. Jeśli na Twoim urządzeniu zarejestrowane są odciski palców osoby trzeciej, nie włączaj tej funkcji – w przeciwnym razie umożliwisz dostęp do Twojego konta innym.
  2. Pamiętaj, żeby ustawić skomplikowany kod urządzenia i chronić go przed innymi! Jeżeli ktoś pozna lub odgadnie kod, będzie mógł dodać nowy odcisk palca do autoryzacji i tym samym zyska dostęp do Twojego konta. 


zobacz film o naszej aplikacji mobilnej:



chcesz wiedzieć więcej?

sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem. Szczegóły oferty, w tym Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych oraz informacje o aktualnym oprocentowaniu konta, opłatach i prowizjach są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.
1-miesięczna lokata Logujesz-Lokujesz dostępna jest przez okres 7 dni od dnia aktywacji aplikacji mobilnej na pierwszym urządzeniu mobilnym. Klient może otworzyć jedną lokatę. Oprocentowanie lokaty jest stałe i wynosi 3,5% w skali roku. Minimalna kwota lokaty wynosi 200 zł, a maksymalna 10 tys. zł.
 

Nowość! Aplikacja na Apple Watch

Teraz Twoje finanse jeszcze bliżej Ciebie – na wyciągnięcie ręki!

Aby skorzystać z aplikacji na Apple Watch, połącz zegarek w parę z iPhone’em, a następnie zaloguj się do aplikacji mobilnej eurobanku na iPhonie i w ustawieniach włącz opcję „aktywuj Apple Watch”. 

Aplikacja na Apple Watch umożliwia prezentowanie 4 typów informacji: aplikacja mobilna Apple Watch eurobank
  • kwotę dostępnych środków w formie graficznej wyrażoną w procentach (jako % zdefiniowanej uprzednio kwoty)
  • kwotę dostępnych środków w PLN
  • 7 ostatnich operacji wraz z ich szczegółami
  • bezpłatne mobilne powiadomienia do konta (po uprzednim skonfigurowaniu powiadomień w serwisie eurobank online)
     

    zobacz film:

Uwaga! 

Jeżeli korzystasz z aplikacji na Apple Watch, w celu ochrony danych dotyczących Twoich finansów rekomendujemy ustawienie kodu zabezpieczającego do zegarka.
Kod zabezpieczający włączysz w Ustawieniach zegarka Apple Watch, wybierając opcję Kod, a następnie włącz kod.


chcesz wiedzieć więcej?
Aplikacja na Apple Watch jest widgetem – dodatkiem do aplikacji mobilnej eurobanku dla systemu iOS służącym do podglądu stanu konta i ostatnich operacji bez konieczności logowania w aplikacji eurobank mobile. Aplikacja wymaga połączenia w parę zegarka Apple Watch z systemem Watch OS w wersji min. 2.2 z telefonem iPhone 5 lub nowszym z systemem iOS w wersji minimum 9 (iOS9).

aplikację mobilną możesz pobrać z:

             
Aplikacje App Store – logo
Aplikacje Google Play – logo
Aplikacje Sklepu Windows - Windows Store – logo




jeżeli masz już konto z dostępem do bankowości internetowej:

  1. pobierz aplikację mobilną z App Store, Google Play lub Windows Phone Store i zainstaluj ją w Twoim telefonie lub tablecie
  2. uzyskaj kod aktywacyjny do aplikacji – możesz to zrobić w jeden z poniższych sposobów:
  • zaloguj się w serwisie eurobank online, wybierz opcję ustawienia / aplikacja mobilna / aktywacja (operacja wymaga autoryzacji hasłem SMS lub wskazaniem tokena)
  • zadzwoń na numer 19000 (opłata za połączenie wg taryfy operatora) po zapowiedzi lektora wybierając 4
  • przyjdź do placówki
3. aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej (lub Twój samodzielnie nadany alias) oraz kod aktywacyjny, ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

jeżeli nie masz jeszcze konta w eurobanku:

  1. przyjdź do najbliższej placówki, załóż konto active, classic lub prestige i zapytaj o dostęp do aplikacji mobilnych
  2. podpisz umowę bankowości elektronicznej i odbierz swój unikalny identyfikator, hasło tymczasowe oraz wybierz token GSM jako zabezpieczenie – otrzymasz kod aktywacyjny niezbędny do aktywacji aplikacji
  3. pobierz aplikację mobilną z App Store lub Google Play lub Windows Phone Store i zainstaluj ją w Twoim urządzeniu
  4. aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej oraz kod aktywacyjny, ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

dokumenty do pobrania

pobierz paczkę wszystkich dokumentów
dokumenty archiwalne zobacz dokumenty archiwalne

masz pytanie?

Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w wybranym przez Ciebie temacie.

masz konto w innym banku?

sprawdź jak łatwo możesz przenieść konto do eurobanku!

X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »