loading...

aplikacja mobilna

Nowość! Aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Windows Phone

aplikacja mobilna eurobanku to:

  • aplikacja prosta w obsłudze, intuicyjny, przyjazny interfejs
  • dostęp do bankowości oraz token GSM w jednej aplikacji
  • wysokie bezpieczeństwo (zabezpieczenie tokenem GSM)
  • dostęp do najważniejszych funkcji serwisu transakcyjnego – o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu
  • operacje na kontach i rachunkach – dowolne przelewy wewnętrzne i zewnętrzne
  • możliwość zakładania lokat – przyjazne kalkulatory podpowiadające właściwy wybór produktu

ponadto zyskujesz:

  • wygodne doładowania telefonów
  • widget w aplikacji dla systemu Android i aktywny kafelek w aplikacji dla systemu Windows Phone umożliwiający szybki dostęp do informacji o saldzie konta i 3 ostatnich transakcjach bez konieczności logowania do aplikacji
  • wygodne mobilne powiadomienia do konta

zobacz film o naszej aplikacji mobilnej:



chcesz wiedzieć więcej?

Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem. Szczegóły oferty, w tym Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych oraz informacje o aktualnym oprocentowaniu konta, opłatach i prowizjach są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.

masz już konto z dostępem do bankowości internetowej:

  1. pobierz aplikację mobilną z App Store, Google Play lub Windows Phone Store i zainstaluj ją w Twoim telefonie lub tablecie
  2. przyjdź do placówki lub zadzwoń na numer 19000 (opłata za połączenie wg taryfy operatora) po zapowiedzi lektora wybierając 4, aby uzyskać nowy token GSM i kod aktywacyjny niezbędny do aktywacji aplikacji
  3. jeżeli korzystasz z tokena sprzętowego w formie breloczka, konieczna będzie rezygnacja z jego użytkowania
  4. aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej oraz kod aktywacyjny, ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

jeżeli nie masz jeszcze konta w eurobanku:

  1. przyjdź do najbliższej placówki, załóż konto active, classic lub prestige i zapytaj o dostęp do aplikacji mobilnych
  2. podpisz umowę bankowości elektronicznej i odbierz swój unikalny identyfikator, hasło tymczasowe oraz wybierz token GSM jako zabezpieczenie – otrzymasz kod aktywacyjny niezbędny do aktywacji aplikacji
  3. pobierz aplikację mobilną z App Store lub Google Play lub Windows Phone Store i zainstaluj ją w Twoim urządzeniu
  4. aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej oraz kod aktywacyjny, ustal swój PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

aplikację mobilną możesz pobrać z:

             

dokumenty do pobrania

pobierz paczkę wszystkich dokumentów

zapraszamy do kontaktu

zadzwoń do nas
19 000
24h/7dni; koszt połączenia wg taryfy operatora

porozmawiaj na czacie
zacznij rozmowę

zapraszamy do placówek
znajdź placówkę

sprawdź produkty polecane

załóż konto przez Internet

wypełnienie wniosku zajmie Ci zaledwie kilka minut

masz konto w innym banku?

sprawdź jak łatwo możesz przenieść konto do eurobanku!

X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »