Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

serwis telefoniczny 24h

poznaj korzyści:

  • darmowy, całodobowy dostęp do konta, karty kredytowej, kredytu przez telefon
  • możliwość korzystania z obsługi przez Konsultanta lub w automatycznym serwisie IVR
  • ciągły dostęp do informacji o saldzie i historii konta oraz karty kredytowej
  • zakładanie lokat oraz rachunków oszczędnościowych
  • zastrzeganie kart płatniczych oraz dokumentu tożsamości
  • zarządzanie dostępem do bankowości internetowej i mobilnej
  • oszczędzasz czas i pieniądze bez konieczności wizyt w placówce
  1. przyjdź do najbliższej placówki, załóż konto active, classic lub prestige lub weź kartę kredytową i zapytaj o dostęp do bankowości telefonicznej
  2. podpisz umowę bankowości elektronicznej i odbierz swój unikalny identyfikator
  3. zadzwoń pod numer 19000, po zapowiedzi lektora wybierając 4, aby nadać telekod.
X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »