wyraź opinię

Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

serwis telefoniczny 24h

poznaj korzyści:

  • darmowy, całodobowy dostęp do konta, karty kredytowej, kredytu przez telefon
  • możliwość korzystania z obsługi przez Konsultanta lub w automatycznym serwisie IVR
  • ciągły dostęp do informacji o saldzie i historii konta oraz karty kredytowej
  • zakładanie lokat oraz rachunków oszczędnościowych
  • zastrzeganie kart płatniczych oraz dokumentu tożsamości
  • zarządzanie dostępem do bankowości internetowej i mobilnej
  • oszczędzasz czas i pieniądze bez konieczności wizyt w placówce
  1. przyjdź do najbliższej placówki, załóż konto active, classic lub prestige lub weź kartę kredytową i zapytaj o dostęp do bankowości telefonicznej
  2. podpisz umowę bankowości elektronicznej i odbierz swój unikalny identyfikator
  3. zadzwoń pod numer 19000, po zapowiedzi lektora wybierając 4, aby nadać telekod.
X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »