wyraź opinię

Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

MasterCard® Debit Prestige

jeśli cenisz sobie swobodę zakupów wybierz kartę MasterCard® Debit Prestige

karta debetowa zbliżeniowa MasterCard Debit w eurobanku - także do płatności w Internecie

poznaj kartę MasterCard Debit Prestige:

  • nowoczesna karta debetowa z darmowymi wypłatami z bankomatów w Polsce i za granicą
  • 5% zwrotu za płatności kartą na rozrywkę, sport i rekreację dla uczestników  Programu „Rodzina i Przyjaciele
  • umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych dzięki technologii MasterCard® PayPass™


sprawdź korzyści:

  • 0 zł za wydanie karty 
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów w kraju i za granicą 
  • 0 zł za usługę cashback – wypłata gotówki podczas płatności kartą - dowiedz się więcej tutaj
  • 0 zł za wpłaty we wpłatomatach eurobanku 
  • 0 zł za wznowienie karty
  • 0% prowizji za przewalutowanie transakcji zrealizowanych w innej walucie niż PLN
karta debetowa MasterCard Debit w eurobanku - płatności zbliżeniowe i płatności w Internecie


dodatkowe usługi:

  • płatności za zakupy w Internecie
  • usługa 3D Secure – dodatkowe zabezpieczenie transakcji internetowych poprzez hasło SMS przesyłane na telefon komórkowy
  • transakcje zbliżeniowe bez względu na kwotę płatności – płacąc zbliżasz kartę do terminala płatniczego, a dla kwot powyżej 50 zł dodatkowo potwierdzasz zakup PINem  
 
Tu znajdziesz informacje na temat miejsc gdzie możesz płacić zbliżeniowo oraz aktualnych promocji www.paypass.pl


dodatkowe korzyści:

  • możliwość otrzymania karty „od ręki” w ciągu jednej wizyty w placówce – w formie niespersonalizowanej czyli bez nadrukowanego imienia i nazwiska
  • indywidualne zarządzanie dziennymi limitami dla transakcji bezgotówkowych i gotówkowych – nawet do kwoty 20 000 zł – pobierz przykład (pdf)
  • dla kart spersonalizowanych sam wybierasz formę dostarczenia numeru PIN: pocztą lub przez SMS
  • dostęp do karty przez bankowość elektroniczną eurobank online i aplikację mobilną – możliwość aktywacji i zastrzeżenia karty, zmiany limitów transakcyjnych, przejrzenia historii transakcji
Opłata za posiadanie karty MasterCard Debit Prestige do konta w pakiecie Prestige wynosi 4,90 zł. Po spełnieniu warunków kwalifikujących do zwrotu opłaty za posiadanie karty MasterCard Debit Prestige realizowany jest do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym pobrano opłatę.
  
Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem.
 
Program „Rodzina i Przyjaciele” dot. kont Active i Prestige. Zwrot w programie wynosi maks. 60 zł miesięcznie i dotyczy transakcji bezgotówkowych z kategorii sport, rozrywka i rekreacja zrealizowanych kartami Posiadacza konta wydanymi do rachunku bieżącego objętego Programem.
 
Szczegóły oferty, w tym opłaty i prowizje, Regulamin Programu „Rodzina i Przyjaciele” oraz Przewodnik po bankowości elektronicznej, zawierająca informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych, są dostępne w zakładce "dokumenty" oraz w placówkach Euro Banku S.A.

    dokumenty niezbędne do uzyskania produktu

    • dowód osobisty

    dokumenty do pobrania

    pobierz paczkę wszystkich dokumentów
    • możesz zawnioskować o kartę:
      • w serwisie eurobank online – otrzymasz kartę w ciągu 2 tygodni
      • w dowolnej placówce - możesz wybrać kartę niespersonalizowaną, którą otrzymasz wraz z PINem od ręki lub kartę spersonalizowaną, którą wyślemy do Ciebie pocztą w ciągu 2 tygodni
    • po otrzymaniu przesyłki z kartą dokonaj jej aktywacji w jednym z poniższych kanałów: 
      • w serwisie eurobank online lub aplikacji mobilnej
      • w dowolnej placówce eurobanku
      • dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta na numer (+48) 71 799 11 11 (koszt wg taryfy operatora)
    • Jeśli wybrałeś sposób dostarczenia PIN poprzez SMS, to postępuj zgodnie z instrukcją przekazaną wraz z wnioskiem o kartę i prześlij KOD jednorazowy do pobrania PIN na numer telefonu +48 608 921 674 (koszt wg taryfy operatora). W odpowiedzi otrzymasz SMS z PINem dla Twojej karty.
    • I nie zapomnij podpisać karty na odwrocie zgodnie z kartą wzoru podpisu złożoną w eurobanku – bez podpisu karta jest nieważna!
    Jeśli nie posiadasz jeszcze konta  w eurobanku, to złóż wnioskek online lub przyjdź do placówki eurobanku- wraz z kontem możesz zamówić kartę. Zapraszamy!

    jak bezpiecznie korzystać z karty płatniczej?

    • chroń swój PIN – zapamiętaj go, nigdzie nie zapisuj i nie udostępniaj go innym osobom
    • nie ujawniaj osobom nieuprawnionym danych karty takich, jak: numer karty, data ważności, trzycyfrowy kod CVV2/CVC2 (znajdujący się na rewersie karty) oraz  jeżeli transakcja jest dokonywana w sklepie lub serwisie internetowym udostępniającym usługę 3D Secure, hasła OTP
    • jeśli otrzymałeś kartę i PIN-Mailer pocztą, sprawdź, czy przesyłki nie zostały w żaden sposób uszkodzone – zgłoś w Banku ewentualne nieprawidłowości
    • ustaw dzienne limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – wartość tych limitów możesz określić do wysokości 20 000 zł
    • podpisz kartę zgodnie z wzorem podpisu pozostawionym w Banku
    • kontroluj na bieżąco stan rachunku, do którego została wydana karta – w przypadku pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości powiadom niezwłocznie Bank
    • pamiętaj również, aby nie ujawniać nikomu numeru PIN – powinien być on znany tylko Tobie ponieważ będzie niezbędny do autoryzacji transakcji. Jeśli PIN otrzymałeś pocztą, to kopertę z PINem najlepiej zniszcz w sposób uniemożliwiający jego pozyskanie przez osoby nieuprawnione, a jeśli PIN otrzymałeś poprzez SMS to po jego zapamiętaniu usuń wiadomość.

    co zrobić w przypadku utraty karty?

    W przypadku zagubienia lub kradzieży karty, jak najszybciej skontaktuj się z Bankiem w celu jej zastrzeżenia:
    • telefonicznie – dzwoniąc pod całodobowy numer 19 000 (koszt wg taryfy operatora) lub za pośrednictwem Systemu Zastrzegania Kart pod numerem + 48 828 828 828 (koszt wg taryfy operatora) 
    • osobiście – odwiedzając dowolną placówkę eurobanku
    • przez Internet – za pośrednictwem serwisu bankowości elektronicznej eurobank online lub w aplikacji mobilnej
    Po zastrzeżeniu karty nie można się już nią posługiwać.
    Aby otrzymać nową kartę w miejsce utraconej, należy złożyć wniosek o nią w dowolnej placówce eurobanku. Do nowej karty będzie wydany nowy numer PIN.
    Karta zbliżeniowa (bezstykowa) to rodzaj karty płatniczej z mikroprocesorem i z wbudowaną dodatkowo anteną, umożliwiającą dokonywanie transakcji zbliżeniowych, czyli płatności realizowanych z wykorzystaniem technologii bezstykowej transmisji danych.
    Karty zbliżeniowe posiadają na awersie charakterystyczny znak graficzny:
    1. Realizując transakcję zbliżeniową wystarczy tylko zbliżyć kartę na odległość kilku centymetrów do specjalnego czytnika - nie jest więc konieczne wręczanie karty sprzedawcy ani umieszczanie jej fizycznie w terminalu
    2. Płatności do kwoty 50 zł nie wymagają potwierdzania numerem PIN
    3. Bez względu na kwotę płatności zbliżeniowe możesz realizować w punktach oznaczonych znakiem MasterCard® PayPass™ – w Polsce jest już ponad 221 tys. takich miejsc. Sprawdź gdzie możesz zapłacić za zakupy zbliżeniowo   
    4. Transakcje zbliżeniowe wykonane kartą MasterCard Debit eurobanku są zawsze autoryzowane w trybie online, co oznacza, że każdorazowo następuje weryfikacja m.in. dostępnych środków, statusu karty i limitów transakcyjnych

    zapraszamy do kontaktu

    zadzwoń do nas
    19 000
    24h/7dni; koszt połączenia wg taryfy operatora

    porozmawiaj na czacie
    zacznij rozmowę

    zapraszamy do placówek
    znajdź placówkę

    wyślij formularz, oddzwonimy!

    Dziękujemy za wysłanie formularza.
    Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym czasie.
    Wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie.

    sprawdź produkty polecane

    X
    zainstaluj aplikację
    „eurobank mobile”
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »