Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

Mastercard® Debit Prestige

jeśli cenisz sobie swobodę zakupów wybierz kartę Mastercard® Debit Prestige

karta debetowa zbliżeniowa MasterCard Debit w eurobanku - także do płatności w Internecie

poznaj kartę Mastercard Debit Prestige:

  • nowoczesna karta z pełnym zakresem usług za stałą opłatę miesięczną
  • umożliwia płatności zbliżeniowe i przez Internet
  • karta z bezpłatną opcją multiwalutową - ciesz się zakupami w EUR, USD i GBP bez prowizji i kosztów przewalutowania


sprawdź korzyści karty z kontem w pełni:

  • 0 zł za wydanie i wznowienie karty płatniczej
  • 0 zł za wypłatę dowolnej kwoty ze wszystkich bankomatów w kraju oraz podczas płatności kartą (cash back) na całym świecie
  • 0 zł za płatności i wypłaty gotówki w EUR, USD i GBP z Twoich kont walutowych 
  • 0% prowizji za przewalutowanie transakcji zagranicznych
 

dodatkowe korzyści:

 
Karta Mastercard Debit Prestige jest wydawana do konta w pełni i Prestige. Opłata miesięczna za posiadanie karty [obsługa karty debetowej] Mastercard Debit Prestige do konta w pełni wynosi 8 zł. W przypadku karty do konta Prestige opłata ta wynosi 4,90 zł i jest zwracana po spełnieniu warunku kwalifikującego do zwrotu. 
 
Wypłata gotówki z bankomatów i płatności kartą za zakupy za granicą uwzględniają [transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych] i [transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych]. 
 
Opcja multiwalutowa polega na podłączeniu karty do konta walutowego. Korzystanie z tej opcji w ramach karty Mastercard Debit Prestige wydanej do konta w pełni jest bezpłatne, w pozostałych przypadkach opłata wynosi 1,90 zł miesięcznie.
 
Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej.
 
Szczegóły oferty, w tym opłaty i prowizje, Regulaminy: wydawania i używania debetowych kart płatniczych Euro Banku S.A. i Konta dla osób fizycznych w Euro Banku S.A. oraz Przewodnik po bankowości elektronicznej są dostępne w zakładce "dokumenty" oraz w placówkach Euro Banku S.A.
 
Informacje dotyczące stawek interchange dla kart Mastercard znajdziesz tutaj 
 
Nazwy wskazane w nawiasach kwadratowych stanowią nazwy usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych.
 

    dokumenty niezbędne do uzyskania produktu

    • dowód osobisty

    dokumenty do pobrania


    dokumenty archiwalne
    zobacz dokumenty archiwalne
    1. jeśli jesteś posiadaczem konta osobistego w eurobanku, do którego nie masz jeszcze karty, to:
    • złóż wniosek o kartę w serwisie eurobank online – kartę otrzymasz pocztą w ciągu 1-2 tygodni
    • udaj się do najbliższej placówki eurobanku wraz z dokumentem tożsamości i złóż wniosek o kartę
    2. składając wniosek o kartę w placówce możesz wybrać: 
    • kartę niespersonalizowaną, którą otrzymasz wraz z PINem od doradcy w placówce
    • kartę spersonalizowaną (z Twoim imieniem i nazwiskiem), którą wyślemy do Ciebie pocztą w ciągu 2 tygodni
    3. po otrzymaniu przesyłki z kartą spersonalizowaną oraz przesyłki z PINem dokonaj jej aktywacji w jednym z poniższych kanałów: 
    • w serwisie eurobank online lub aplikacji mobilnej
    • w dowolnej placówce eurobanku
    • dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta na numer (+48) 71 799 11 11 (koszt wg taryfy operatora)
    4. jeśli wybrałeś sposób dostarczenia PIN poprzez SMS, to postępuj zgodnie z instrukcją przekazaną wraz z wnioskiem o kartę i prześlij KOD jednorazowy do pobrania PIN na numer telefonu +48 608 921 674 (koszt wg taryfy operatora). W odpowiedzi otrzymasz SMS z PINem dla Twojej karty.
     
    5. karta niespersonalizowana jest aktywna od razu, dlatego możesz realizować dowolne transakcje zaraz po wyjściu z placówki
     
    6. nie zapomnij podpisać karty na odwrocie zgodnie z kartą wzoru podpisu złożoną w eurobanku – bez podpisu karta jest nieważna
     
    Jeśli nie posiadasz jeszcze konta  w eurobanku, to złóż wniosek online lub przyjdź do placówki eurobanku- wraz z kontem możesz zamówić kartę. Zapraszamy!

    jak bezpiecznie korzystać z karty płatniczej?

    • chroń swój PIN – zapamiętaj go, nigdzie nie zapisuj i nie udostępniaj go innym osobom
    • nie ujawniaj osobom nieuprawnionym danych karty takich, jak: numer karty, data ważności, trzycyfrowy kod CVV2/CVC2 (znajdujący się na rewersie karty) oraz  jeżeli transakcja jest dokonywana w sklepie lub serwisie internetowym udostępniającym usługę 3D Secure, hasła OTP
    • jeśli otrzymałeś kartę i PIN-Mailer pocztą, sprawdź, czy przesyłki nie zostały w żaden sposób uszkodzone – zgłoś w Banku ewentualne nieprawidłowości
    • ustaw dzienne limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – wartość tych limitów możesz określić do wysokości 20 000 zł
    • podpisz kartę zgodnie z wzorem podpisu pozostawionym w Banku
    • kontroluj na bieżąco stan rachunku, do którego została wydana karta – w przypadku pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości powiadom niezwłocznie Bank
    • pamiętaj również, aby nie ujawniać nikomu numeru PIN – powinien być on znany tylko Tobie ponieważ będzie niezbędny do autoryzacji transakcji. Jeśli PIN otrzymałeś pocztą, to kopertę z PINem najlepiej zniszcz w sposób uniemożliwiający jego pozyskanie przez osoby nieuprawnione, a jeśli PIN otrzymałeś poprzez SMS to po jego zapamiętaniu usuń wiadomość.

    co zrobić w przypadku utraty karty?

    W przypadku zagubienia lub kradzieży karty, jak najszybciej skontaktuj się z Bankiem w celu jej zastrzeżenia:
    • telefonicznie – dzwoniąc pod całodobowy numer 19 000 (koszt wg taryfy operatora) lub za pośrednictwem Systemu Zastrzegania Kart pod numerem + 48 828 828 828 (koszt wg taryfy operatora) 
    • osobiście – odwiedzając dowolną placówkę eurobanku
    • przez Internet – za pośrednictwem serwisu bankowości elektronicznej eurobank online lub w aplikacji mobilnej
    Po zastrzeżeniu karty nie można się już nią posługiwać.
    Aby otrzymać nową kartę w miejsce utraconej, należy złożyć wniosek o nią w dowolnej placówce eurobanku. Do nowej karty będzie wydany nowy numer PIN.
    Karta zbliżeniowa (bezstykowa) to rodzaj karty płatniczej z mikroprocesorem i z wbudowaną dodatkowo anteną, umożliwiającą dokonywanie transakcji zbliżeniowych, czyli płatności realizowanych z wykorzystaniem technologii bezstykowej transmisji danych.
    Karty zbliżeniowe posiadają na awersie charakterystyczny znak graficzny:
    1. Realizując transakcję zbliżeniową wystarczy tylko zbliżyć kartę na odległość kilku centymetrów do specjalnego czytnika - nie jest więc konieczne wręczanie karty sprzedawcy ani umieszczanie jej fizycznie w terminalu
    2. Płatności do kwoty 50 zł nie wymagają potwierdzania numerem PIN
    3. Bez względu na kwotę płatności zbliżeniowe możesz realizować w punktach oznaczonych znakiem MasterCard® PayPass™ – w Polsce jest już ponad 221 tys. takich miejsc. Sprawdź gdzie możesz zapłacić za zakupy zbliżeniowo   
    4. Transakcje zbliżeniowe wykonane kartą MasterCard Debit eurobanku są zawsze autoryzowane w trybie online, co oznacza, że każdorazowo następuje weryfikacja m.in. dostępnych środków, statusu karty i limitów transakcyjnych

    sprawdź produkty polecane

    rozliczenia transakcji zagranicznych

    poznaj zasady rozliczeń transakcji zagranicznych realizowanych kartami płatniczymi eurobanku

    X
    zainstaluj aplikację
    „eurobank mobile”
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »