Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

Visa Electron

nowoczesna i bezpieczna karta debetowa dla Ciebie

poznaj kartę Visa Electron:

  • umożliwia dokonywanie płatności i wypłat gotówki na całym świecie w punktach oznaczonych logo Visa
  • 5% zwrotu za płatności kartą na rozrywkę, sport i rekreację dla uczestników Programu „Rodzina i Przyjaciele”

sprawdź korzyści:

  • 0 zł za wydanie i wznowienie karty 
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów eurobanku
  • 0 zł za wypłaty w PLN z bankomatów w kraju w ramach konta na co dzień i junior oraz za wypłaty od 100 zł w ramach konta active i prestige
  • 0 zł za usługę cashback – wypłata gotówki podczas płatności kartą (dla kart wydawanych od 05.07.2016 r.)
  • 0 zł za zmianę PIN do karty
  • możliwość udziału w promocjach Visa
     

dodatkowe usługi dla kart wydawanych od 05.07.2016 r.:

  • płatności za zakupy w Internecie 
  • usługa 3D Secure – dodatkowe zabezpieczenie transakcji internetowych jednorazowym kodem SMS 
  • transakcje zbliżeniowe bez względu na kwotę płatności – wystarczy tylko zbliżyć  kartę do terminala płatniczego, a płatność powyżej 50 zł potwierdzić PINem
Tu znajdziesz informacje na temat miejsc gdzie możesz płacić zbliżeniowo  www.visa.pl

dodatkowe korzyści:

  • możesz otrzymać kartę „od ręki” w ciągu jednej wizyty w placówce 
  • zarządasz limitami dla transakcji bezgotówkowych i gotówkowych – nawet do kwoty           20 000 zł – pobierz przykład (pdf) 
  • sam wybierasz formę dostarczenia numeru PIN dla kart spersonalizowanych: pocztą lub przez SMS
  • masz dostęp do karty przez bankowość elektroniczną eurobank online i aplikację mobilną – możesz w niej aktywować i zastrzeżec kartę, zmienić limity transakcyjne, przejrzeć historię transakcji
  • możesz wydać kartę do Twojego konta dziecku, które ukończyło 13 roku życia
     


Opłata za posiadanie karty Visa Electron do konta w pakiecie Standard, Active, Classic, Prestige, Junior lub do Rachunku Oszczędnościowego wynosi 4,90 zł. Po spełnieniu warunków kwalifikujących do zwrotu opłaty za posiadanie karty Visa Electron do konta w pakiecie Active, Classic, Prestige, Junior lub do Rachunku Oszczędnościowego, zwrot realizowany jest do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym pobrano opłatę.

Za wypłaty gotówki w PLN poniżej 100 PLN z bankomatów obcych w kraju Bank pobiera opłatę w wysokości 1,90 PLN, w pakiecie konta Active i Prestige. 
 
Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem.
 
Program „Rodzina i Przyjaciele” dot. kont Active i Prestige. Osoba małoletnia może otworzyć konto tylko w pakiecie junior. Zwrot w programie wynosi maks. 60 zł miesięcznie i dotyczy transakcji bezgotówkowych z kategorii sport, rozrywka i rekreacja zrealizowanych kartami Posiadacza konta wydanymi do rachunku bieżącego objętego Programem.

Szczegóły oferty, w tym opłaty i prowizje, Regulamin Programu „Rodzina i Przyjaciele” , Regulamin wydawania i używania debetowych kart płatniczych Euro Banku S.A. oraz Instrukcja obsługi bankowości elektronicznej, zawierająca informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych, są dostępne w zakładce "dokumenty" oraz w placówkach Euro Banku S.A.
 

    dokumenty niezbędne do uzyskania produktu

    • dowód osobisty

    dokumenty do pobrania

    pobierz paczkę wszystkich dokumentów
    dokumenty archiwalne zobacz dokumenty archiwalne
    1. jeśli jesteś posiadaczem konta osobistego w eurobanku, do którego nie masz jeszcze karty, to udaj się do najbliższej placówki eurobanku wraz z dokumentem tożsamości i złóż wniosek o kartę Visa Electron
    2. doradca w placówce sporządzi z Tobą umowę o kartę płatniczą niespersonalizowaną (dostępną „od ręki”) lub spersonalizowaną (z Twoim imieniem i nazwiskiem). Formalności załatwisz nawet do 15 minut
    3. jeśli zawnioskowałeś o kartę niespersonalizowaną, to otrzymasz ją od razu, tuż po podpisaniu umowy wraz z kopertą zawierającą poufny numer PIN. Jeśli natomiast zawnioskowałeś o kartę spersonalizowaną, to karta zostanie Ci dostarczona pocztą w przeciągu 2 tygodni, a PIN, w zależności od Twojego zamówienia, osobną przesyłką pocztową lub poprzez wiadomość SMS.
    4. karta niespersonalizowana jest aktywna od razu, dlatego możesz realizować dowolne transakcje zaraz po wyjściu z placówki
    5. po otrzymaniu karty spersonalizowanej i PINu dokonaj aktywacji karty w jednym z poniższych kanałów:
      • w serwisie eurobank online
      • w dowolnej placówce eurobanku
      • dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta na numer (+48) 71 799 11 11 (koszt połączenia wg stawki operatora). Przed rozmową przygotuj swój dowód osobisty.
    6. nie zapomnij, aby złożyć podpis na karcie zgodnie z kartą wzoru podpisu złożoną w eurobanku – bez podpisu karta jest nieważna
    Jeśli nie posiadasz jeszcze konta osobistego w eurobanku, to możesz zamówić kartę Visa Electron wraz z kontem poprzez złożenie wniosku online lub w trakcie jednej wizyty w placówce eurobanku.

    jak bezpiecznie korzystać z karty płatniczej?

    • chroń swój PIN – zapamiętaj go, nigdzie nie zapisuj i nie udostępniaj go innym osobom
    • nie ujawniaj osobom nieuprawnionym danych karty takich, jak: numer karty, data ważności, trzycyfrowy kod CVV2/CVC2 (znajdujący się na rewersie karty)
    • jeśli otrzymałeś kartę i PIN-Mailer pocztą, sprawdź, czy przesyłki nie zostały w żaden sposób uszkodzone – zgłoś w Banku ewentualne nieprawidłowości
    • ustaw dzienne limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – wartość tych limitów możesz określić do wysokości 20 000 zł
    • podpisz kartę zgodnie z wzorem podpisu pozostawionym w Banku
    • kontroluj na bieżąco stan rachunku, do którego została wydana karta – w przypadku pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości powiadom niezwłocznie Bank
    • pamiętaj również, aby nie ujawniać nikomu numeru PIN – powinien być on znany tylko Tobie ponieważ będzie niezbędny do autoryzacji transakcji. Jeśli PIN otrzymałeś pocztą, to kopertę z PINem najlepiej zniszcz w sposób uniemożliwiający jego pozyskanie przez osoby nieuprawnione, a jeśli PIN otrzymałeś poprzez SMS to po jego zapamiętaniu usuń wiadomość

    co zrobić w przypadku utraty karty?

    W przypadku zagubienia lub kradzieży karty, jak najszybciej skontaktuj się z Bankiem w celu jej zastrzeżenia:
    • telefonicznie – dzwoniąc pod całodobowy numer 19 000 (koszt wg taryfy operatora) lub za pośrednictwem Systemu Zastrzegania Kart pod numerem + 48 828 828 828 (koszt wg taryfy operatora) 
    • osobiście – odwiedzając dowolną placówkę eurobanku
    • przez Internet – za pośrednictwem serwisu bankowości elektronicznej eurobank online lub w aplikacji mobilnej
    Po zastrzeżeniu karty nie można się już nią posługiwać.
    Aby otrzymać nową kartę w miejsce utraconej, należy złożyć wniosek o nią w dowolnej placówce eurobanku. Do nowej karty będzie wydany nowy numer PIN.
    karta zbliżeniowa (bezstykowa) to rodzaj karty płatniczej z mikroprocesorem i z wbudowaną dodatkowo anteną, umożliwiającą dokonywanie transakcji zbliżeniowych, czyli płatności realizowanych z wykorzystaniem technologii bezstykowej transmisji danych. 


    Karty zbliżeniowe posiadają na awersie charakterystyczny znak graficzny:  



    1. Realizując transakcję zbliżeniową wystarczy tylko zbliżyć kartę na odległość kilku centymetrów do specjalnego czytnika - nie jest więc konieczne wręczanie karty sprzedawcy ani umieszczanie jej fizycznie w terminalu
    2. Płatności do kwoty 50 zł nie wymagają potwierdzania numerem PIN
    3. Bez względu na kwotę,  płatności zbliżeniowe możesz realizować w każdym punkcie handlowo-usługowym wyposażonym w specjalny czytnik zbliżeniowy oznaczony symbolem płatności zbliżeniowych lub znakiem graficznym organizacji płatniczej Visa
    4. Transakcje zbliżeniowe wykonane kartą Visa Electron eurobanku są zawsze autoryzowane w trybie online, co oznacza, że każdorazowo następuje weryfikacja m.in. dostępnych środków, statusu karty i limitów transakcyjnych.


    Sprawdź gdzie możesz zapłacić za zakupy zbliżeniowo 
     
     

     

    sprawdź produkty polecane

    X
    zainstaluj aplikację
    „eurobank mobile”
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »