Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

konto walutowe

Dużo podróżujesz, pracujesz lub uczysz się zagranicą? Często robisz zakupy w zagranicznych serwisach? Otwórz konto walutowe z kartą multiwalutową i nie ponoś kosztów przewalutowania.

za otwarcie i prowadzenie konta walutowego
za przelewy wewnętrzne przez Internet z konta walutowego na konto osobiste
za korzystanie z karty multiwalutowej do 31.03.2018 r. - po tym okresie opłata będzie wynosić 1,90 zł miesięcznie
za wypłaty z bankomatów za granicą, z kartą wydaną do konta Prestige
 

z kontem walutowym zyskujesz:

konto w popularnych walutach: EUR, USD, GBP

wpłaty i wypłaty gotówki w wybranych placówkach banku
sprawdź listę placówek

przelewy zagraniczne w placówce i przez Internet

płatności kartą multiwalutową w EUR, USD, GBP bez kosztów przewalutowania
  


karta multiwalutowa

Twoja karta wydana do konta osobistego (Visa Electron, Mastercard Debit, Mastercard Debit Prestige) zyska opcję multiwalutową, jeśli podłączysz ją dodatkowo do konta walutowego. Możesz zlecić to przez Internet lub telefon. Dzięki temu:
  • płacisz za zakupy i wypłacasz gotówkę w EUR, USD, GBP z kont walutowych bez kosztów przewalutowania,
  • karta rozpoznaje, z którego konta pobrać pieniądze w zależności od waluty, w której dokonano transakcji,
  • jeśli na koncie walutowym zabraknie środków, to transakcje zrealizujesz z pieniędzy na koncie w PLN

Przedstawiona tabela zawiera wybrane opłaty i prowizje.
Pełna wersja tabeli opłat i prowizji dostępna jest w zakładce „dokumenty”.
 

rodzaj czynności opłaty i prowizje
Opłata za prowadzenie konta 0 zł
Wpłaty i wypłaty środków 
Wpłata gotówki w placówce eurobanku 0 zł
Wypłata gotówki w placówce (pierwsza w miesiącu)
Wypłata gotówki w placówce (druga i kolejna w miesiącu)
0 zł
7 zł
Przelewy wykonane w placówce
Przelew wewnętrzny (pierwszy w miesiącu)
Przelew wewnętrzny (drugi i kolejny w miesiącu)
0 zł
5 zł
Przelew walutowy SEPA w trybie standardowym 20 zł
Przelew walutowy SEPA w trybie pilnym 70 zł
Przelew walutowy SWIFT  0,25% min. 50 zł max. 200 zł
Przelewy wykonywane przez Internet 
Przelew wewnętrzny 
0 zł
Przelew walutowy SEPA w trybie standardowym 5 zł
Przelew walutowy SEPA w trybie pilnym 50 zł
Przelew walutowy SWIFT 0,25% min. 30 zł max. 200 zł
Przelew wewnętrzny 0 zł
Karty płatnicze z usługą karty multiwalutowej
Korzystanie z usługi “Karta multiwalutowa” – opłata miesięczna naliczana za kartę podłączoną do rachunku walutowego
0 zł do 31.03.2018 r.
1,90 zł od 1.04.2018 r.
Transakcja bezgotówkowa dokonana w walucie EUR, USD, GBP (niezwiązana z hazardem) zaksięgowana na rachunku walutowym
0
EUR/USD/GBP
Wypłata gotówki w bankomacie, w placówce banku lub w innej instytucji w walucie EUR, USD, GBP zaksięgowana na rachunku walutowym
EUR/USD/GBP 
(dla kart wydanych do kont Prestige) 
1,5 
EUR/USD/GBP
(dla kart wydanych do kont innych niż Prestige)
Zwrot dla uczestników Programu „Rodzina i Przyjaciele”  5% za wydatki kartą na rozrywkę, sport i rekreację
Program „Rodzina i Przyjaciele” dot. kont active i prestige. Zwrot w programie wynosi maks. 60 zł miesięcznie i dotyczy transakcji bezgotówkowych z kategorii sport, rozrywka i rekreacja zrealizowanych kartami Posiadacza konta wydanymi do rachunku bieżącego objętego Programem (w tym również transakcji zaksięgowanych na rachunku walutowym).
 
Opłata za przelewy walutowe SWIFT dotyczy standardowego trybu realizacji płatności, z wybraną opcją kosztową SHA, koszty transakcji dzielone są między zleceniodawcą i beneficjentem.
 
Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach, Regulamin Programu „Rodzina i Przyjaciele" są dostępne w zakładce „dokumenty” oraz w  placówkach Euro Banku S.A.

przez serwis eurobank online

  • jeśli posiadasz już konto osobiste, zaloguj się do serwisu eurobank online jeśli posiadasz już konto osobiste, zaloguj się do serwisu eurobank online

    jeśli posiadasz już konto osobiste, zaloguj się do serwisu eurobank online

  • otwórz konto walutowe w wybranej walucie EUR, USD, GBP (sekcja „konto walutowe”) otwórz konto walutowe w wybranej walucie EUR, USD, GBP (sekcja „konto walutowe”)

    otwórz konto walutowe w wybranej walucie EUR, USD, GBP (sekcja „konto walutowe”)

  • podłącz do posiadanej karty debetowej swoje konto walutowe (sekcja „karty płatnicze”) podłącz do posiadanej karty debetowej swoje konto walutowe (sekcja „karty płatnicze”)

    podłącz do posiadanej karty debetowej swoje konto walutowe (sekcja „karty płatnicze”)

  • od teraz możesz korzystać z karty by płacić i wypłacać gotówkę w EUR, USD i GBP bez przewalutowania od teraz możesz korzystać z karty by płacić i wypłacać gotówkę w EUR, USD i GBP bez przewalutowania

    od teraz możesz korzystać z karty by płacić i wypłacać gotówkę w EUR, USD i GBP bez przewalutowania


w placówce

  • przyjdź do placówki z dokumentem tożsamości przyjdź do placówki z dokumentem tożsamości

    przyjdź do placówki z dokumentem tożsamości

  • doradca przedstawi Ci naszą ofertę doradca przedstawi Ci naszą ofertę

    doradca przedstawi Ci naszą ofertę

  • konto walutowe z kartą multiwalutową założymy już w kilka minut konto walutowe z kartą multiwalutową założymy już w kilka minut

    konto walutowe z kartą multiwalutową założymy już w kilka minut

  • a jeśli dotychczas nie byłeś naszym Klientem, wcześniej otworzymy dla Ciebie konto osobiste a jeśli dotychczas nie byłeś naszym Klientem, wcześniej otworzymy dla Ciebie konto osobiste

    a jeśli dotychczas nie byłeś naszym Klientem, wcześniej otworzymy dla Ciebie konto osobiste

Pamiętaj, aby płacąc kartą multiwalutową zapewnić środki na koncie walutowym prowadzonym w walucie, w której realizowana będzie transakcja oraz żeby za granicą na terminalu płatniczym lub w bankomacie wybrać walutę lokalną (nie PLN) – w przeciwnym wypadku, transakcja zostanie rozliczona z konta osobistego w PLN.

sprawdź produkty polecane

pytania i odpowiedzi

sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »