Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

pożyczka energooszczędna

Planujesz modernizację swojego domu przy zastosowaniu energooszczędnych rozwiązań? Dążysz do obniżenia rachunków i zwiększenia komfortu przy jednoczesnym dbaniu o środowisko? eurobank Cię w tym wspiera!

Jako bank uczestniczący w programie PolREFF - Polskim Programie Finansowania Efektywności Energetycznej w Budynkach Mieszkalnych - przygotowaliśmy we współpracy z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju specjalną ofertę pożyczki.

gotówka od 5 000 zł do 120 000 zł

pożyczka na remont w celu podniesienia efektywności energetycznej

szybka decyzja kredytowa

okres kredytowania do 108 miesięcy


weź pożyczkę, zyskaj rabat w postaci zwrotu: 


5% kwoty pożyczki lub 5% kwoty doładowania, nie więcej jednak niż 500 zł, gdy przeznaczysz pożyczkę na wskazane w Programie, energooszczędne rozwiązania w Twoim domu.


10% ceny brutto zakupu pompy ciepła, kotła gazowego lub kotła na biomasę, nie więcej jednak niż 1000 zł, w przypadku przeznaczenia środków z pożyczki na zakup takiej pompy lub kotła. Liczba tych zwrotów jest limitowana do 500 sztuk. Aktualnie do wykorzystania pozostało 500 zwrotów.

Suma zwrotów nie może przekroczyć sumy zapłaconej prowizji i opłaty przygotowawczej.
 

wybierz najlepsze rozwiązania dla swojego domu objęte programem PolREFF: 

  • wymiana okien
  • wymiana drzwi zewnętrznych
  • ocieplenie stropu piwnicy
  • ocieplenie podłogi
  • ocieplenie ścian zewnętrznych
  • ocieplenie dachu, stropu nad najwyższą kondygnacją
  • modernizacja instalacji ogrzewania
  • modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej
  • wymiana źródła ciepła
  • wentylacja z odzyskiem ciepła
  • modernizacja oświetlenia
  • pompy ciepła (w tym rewersyjne - klimatyzacja)
  • termiczne kolektory słoneczne
  • panele fotowoltaiczne
 

Korzystaj z wirtualnego doradcy PolREFF oraz kalkulatora oszczędności 
sprawdź
Kalkulator pomoże Ci oszacować roczne oszczędności, jakie zyskasz po modernizacji domu lub mieszkania. 
 

sprawdź szczegóły: 

zobacz inne dokumenty

zależy nam na powietrzu, którym oddychasz

W ramach akcji #BezSmogu eurobank przyłącza się do tworzenia ogólnopolskiej sieci czujników jakości powietrza.  
Dowiedz się więcej i sprawdź czym oddychasz»  
 
 
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 16,40%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 16 600 zł, całkowita kwota do zapłaty 23 454,28 zł, oprocentowanie stałe 10,00%, całkowity koszt kredytu 6 854,28 zł (w tym: opłata przygotowawcza 100 zł, prowizja 1 909,87 zł, odsetki 4 844,41 zł), 57 miesięcznych równych rat w wysokości 411,48 zł oraz ostatnia rata wyrównawcza w wysokości 411,40 zł. Kalkulacja na dzień 02.10.2017 r. na przykładzie reprezentatywnym.
Oferta specjalna dostepna jest do 31.03.2017 r.
Udzielenie kredytu zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej. Szczegółowe informacje o warunkach uzyskania rabatu opisane są w Regulaminie Oferty Specjalnej „Pożyczka energooszczędna”.

weź pożyczkę w placówce eurobanku!

  • przyjdź do najbliższej placówki eurobanku przyjdź do najbliższej placówki eurobanku

    przyjdź do najbliższej placówki eurobanku

  • doradca zbada Twoją zdolność i przedstawi ofertę doradca zbada Twoją zdolność i przedstawi ofertę

    doradca zbada Twoją zdolność i przedstawi ofertę

  • podpisz umowę kredytową oraz Deklarację przeznaczenia środków na przedsięwzięcie energooszczędne podpisz umowę kredytową oraz Deklarację przeznaczenia środków na przedsięwzięcie energooszczędne

    podpisz umowę kredytową oraz Deklarację przeznaczenia środków na przedsięwzięcie energooszczędne

  • otrzymasz gotówkę na swoje konto otrzymasz gotówkę na swoje konto

    otrzymasz gotówkę na swoje konto

 uzyskaj rabat w postaci zwrotu

  • przy podpisywaniu umowy kredytowej - wypełnij Deklarację wykorzystania środków z pożyczki na energooszczędne rozwiązania w Twoim domu
  • w ciągu 3 miesięcy od podpisania Deklaracji, przedstaw w Placówce Banku lub prześlij za pośrednictwem eurobank online, rachunki imienne lub faktury, potwierdzające, że:
    • co najmniej 50% środków z pożyczki przeznaczyłeś zgodnie z Deklaracją, na przedsięwzięcie energooszczędne i/lub
    • zgodnie z Deklaracją, środki z pożyczki przeznaczyłeś na zakup pompy ciepła, kotła gazowego lub kotła na biomasę,  
  • po spełnieniu w/w warunków eurobank wypłaci Rabat, na to samo konto, na które zostały przelane środki z pożyczki
 

    dokumenty niezbędne do uzyskania produktu

    1. dowód osobisty
    1. jakie jest Twoje źródło dochodu?
      • jeden z dokumentów do wyboru:
        • zaświadczenie z zakładu pracy o wysokości dochodów i okresie zatrudnienia
        • druk RMUA wystawiony w ciągu 3 ostatnich miesięcy
        • wyciąg/historia rachunku
        • PIT11/PIT40 za rok poprzedni akceptowany do końca czerwca bieżącego roku
      • jeden z dokumentów do wyboru:
        • decyzja o przyznaniu świadczenia
        • ostatnia waloryzacja świadczenia
        • ostatni bądź przedostatni odcinek świadczenia
        • wyciąg/historia rachunku
        • potwierdzenie przelewu świadczenia
        • zaświadczenie z ZUS o otrzymywaniu świadczenia
      • jeden z dokumentów do wyboru:
        • decyzja o wysokości wypłaty świadczenia
        • ostatnia waloryzacja świadczenia
        • ostatni bądź przedostatni odcinek świadczenia
        • wyciąg/historia rachunku lub potwierdzenie przelewu świadczenia
        • zaświadczenie z ZUS o otrzymywaniu świadczenia
      • Jeden z dokumentów do wyboru:
        • decyzja o przyznaniu renty rodzinnej
        • ostatnia waloryzacja renty rodzinnej
        • ostatni bądź przedostatni odcinek renty rodzinnej
        • wyciąg/historia rachunku
        • potwierdzenie przelewu renty rodzinnej
        • zaświadczenie z ZUS o otrzymywaniu renty rodzinnej
      • Jeden z dokumentów do wyboru:
        • decyzja ZUS lub KRUS o przyznaniu renty
        • ostatnia waloryzacja renty ZUS lub KRUS
        • ostatni lub przedostatni odcinek renty
        • wyciąg lub historia rachunku
        • potwierdzenie przelewu renty
        • zaświadczenie z ZUS lub KRUS o otrzymywaniu renty
      • Jeden z dokumentów do wyboru:
        • decyzja o przyznaniu renty strukturalnej
        • ostatnia waloryzacja renty strukturalnej
        • ostatni bądź przedostatni odcinek renty strukturalnej
        • wyciąg/historia rachunku
        • potwierdzenie przelewu renty strukturalnej
        • zaświadczenie z KRUS/ARiMR o otrzymywaniu renty strukturalnej
      • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/wydruk z CEiDG lub wypis/wydruk z KRS
      • dowody opłacenia podatku dochodowego do US za ostatnie 3 m-ce lub 3 kwartały lub zaświadczenie z US o niezaleganiu w podatkach lub dowody opłacenia składek ZUS za ostatnie 3 m-ce lub zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu ze składkami
      • PIT 36/36L dla wniosków składanych po 20 lipca
      • jeden z poniższych dokumentów do wyboru:
        • Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów
        • zaświadczenie o uzyskanych dochodach wystawione przez biuro rachunkowe
        Jeżeli wniosek składany jest do dnia 20 lipca, ww. dokument powinien obejmować podsumowanie poszczególnych miesięcy za rok poprzedni oraz bieżący; jeżeli wniosek składany jest po 20 lipca - podsumowanie poszczególnych miesięcy z bieżącego roku.
      • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/wydruk z CEiDG lub wypis/wydruk z KRS
      • decyzja US w sprawie ustalenia wysokości karty podatkowej
      • dowody opłacanego podatku dochodowego do US za ostatnie 3 m-ce/kwartały lub zaświadczenie z US o niezaleganiu w podatkach lub dowody opłacenia składek ZUS za ostatnie 3 m-ce lub zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu ze składkami
      • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/wydruk z CEiDG lub wypis/wydruk z KRS
      • dowody opłacanego podatku dochodowego do US za ostatnie 3 m-ce/kwartały lub zaświadczenie z US o niezaleganiu w podatkach lub dowody opłacenia składek ZUS za ostatnie 3 m-ce lub zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu ze składkami 
      • jeden z poniższych dokumentów do wyboru:
        • PIT 28 za ostatni rok podatkowy potwierdzony przez US
        • Zaświadczenie z US o wysokości należnego zryczałtowanego podatku lub odcinki opłaconego podatku dochodowego do US za ostanie 3 m-ce (w sytuacji, kiedy klient nie składał jeszcze PIT)
      • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/wydruk z CEiDG lub wypis/wydruk z KRS
      • dowody opłacenia składek ZUS za ostatnie 3 m-ce lub dowody opłacanego podatku dochodowego do US za ostatnie 3 m-ce/kwartały
      • PIT 36/36L dla wniosków składanych po 20 lipca
      • umowa spółki
      • jeden z poniższych dokumentów do wyboru:
        • formularz F-01 za ostatni kwartał
        • rachunek zysku i strat oraz bilans za min. 3 m-ce roku bieżącego lub za rok poprzedni, jeżeli wniosek składany jest do końca marca
        • zaświadczenie o przychodach, kosztach, zysku brutto i wysokości należnego podatku za min. 3 miesiące roku bieżącego lub za rok poprzedni, jeżeli wniosek składany jest do końca marca, wystawione przez biuro rachunkowe prowadzące księgowość firmy lub księgowego firmy
      • umowy lub kontrakty wraz z rachunkami lub wyciągiem z konta zawarte w ciągu ostatnich 12 m-cy lub
      • zaświadczenie o uzyskanych dochodach z ostatnich 12 m-cy (powinno zawierać zestawienie kwot dochodu uzyskanego w poszczególnych miesiącach)
      • oryginały umów zawartych w ciągu ostatnich 12 m-cy oraz
      • jeden z poniższych dokumentów do wyboru:
        • dowody opłacenia podatku za ostatnie 3 m-ce
        • zaświadczenie z US o niezaleganiu w podatkach wraz z wyciągiem lub historią rachunku, na który przekazywany jest czynsz
      • książeczka żeglarska oraz
      • jeden z poniższych dokumentów do wyboru:
        • zaświadczenie o zarobkach z agencji pośredniczącej
        • kontrakty marynarskie
        • paymenty
      • zaświadczenie z Urzędu Gminy o powierzchni gospodarstwa rolnego lub nakaz płatniczy
      • jeśli chcesz ustalić dochód na podstawie wielkości gospodarstwa – akceptujemy również grunty dzierżawione na podstawie umowy zawartej co najmniej 12 m-cy wstecz
      • jeśli chcesz ustalić dochód na podstawie faktur ze sprzedaży produktów rolnych, weź ze sobą:
        • faktury VAT RR z ostatnich 12 miesięcy
        • jeden z dokumentów: Decyzję ARiMR o przyznaniu dopłat unijnych lub wyciąg/historię rachunku, dokumentującą wpływ dopłat, jeśli chcesz uwzględnić dopłaty unijne
        • umowę dzierżawy, jeśli dzierżawisz grunty

    dokumenty do pobrania

    wyślij formularz, oddzwonimy!

    Dziękujemy za wysłanie formularza.
    Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym czasie.
    Wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie.

    sprawdź produkty polecane

    pytania i odpowiedzi

    sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

    X
    zainstaluj aplikację
    „eurobank mobile”
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »