wyraź opinię

Jak oceniasz naszą stronę?

Twoja opinia jest dla nas ważna. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej serwisu eurobank.pl.

1. Jaki był cel Twojej wizyty na stronie eurobank.pl?
1. Informacji o jakim produkcie/usłudze poszukiwałaś/-eś?
1. Czy znalazłaś/-eś wszystkie informacje, których poszukiwałaś/-eś?
1. Jakich informacji zabrakło lub jakie były niezrozumiałe?
1. Jak oceniasz stronę eurobank.pl?
1. Jeśli masz dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej:
loading...

powiadomienia do konta

Powiadomienia do konta usprawniają codzienną kontrolę salda na koncie oraz podwyższają  poziom bezpieczeństwa posiadaczy kont osobistych w eurobanku.

Usługa przeznaczona dla posiadaczy, współposiadaczy oraz pełnomocników ogólnych do konta osobistego w eurobanku, którzy:
  • posiadają zarejestrowany w eurobanku numer telefonu komórkowego (dotyczy powiadomień SMS),
  • podali do eurobanku adres e-mail (dotyczy powiadomień e-mail).
  • posiadają aktywną aplikację eurobank mobile (dotyczy powiadomień mobilnych)

parametry usługi 

Abonament – użytkownik ma możliwość wyboru jednego z dostępnych abonamentów usługi powiadomień SMS/e-mail.

Nazwa Liczba bezpłatnych powiadomień SMS w miesiącu kalendarzowym Opłata miesięczna Opłata za powiadomienia SMS poza abonamentem
Mini 0 0,00 zł 0,30 zł
Optimum 15 2,50 zł 0,25 zł
Premium 50 6,00 zł 0,20 zł

Liczba bezpłatnych powiadomień e-mail oraz mobilnych jest nieograniczona we wszystkich abonamentach. Wystarczy wybrać Abonament Mini i można otrzymywać dowolną ilość bezpłatnych powiadomień email i/lub mobilnych.
Trzy rodzaje powiadomień do wyboru – powiadomienia SMS i/lub powiadomienia e-mail i/lub powiadomienia mobilne

Godziny powiadomień – powiadomienia SMS wysyłane są niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia lub w wybranym przez użytkownika usługi przedziale czasowym. Wyjątek stanowią powiadomienia SMS o autoryzacji kartowej, które przesyłane są niezwłocznie po otrzymaniu przez Bank zapytania autoryzacyjnego.
Powiadomienia e-mail oraz mobilne wysyłane są natychmiast po wystąpieniu zdarzenia.

Ustawienia osobiste operacji

W ramach usługi każdy użytkownik może dowolnie konfigurować rodzaje zdarzeń, do których będą wysyłane powiadomienia, a dla wybranych operacji wskazać również minimalną kwotę operacji oraz minimalną liczbę zdarzeń, po których zostanie wysłane powiadomienie.

Możliwa konfiguracja rodzajów zdarzeń
Rodzaj operacji Kwota minimalna Liczba zdarzeń
Wpłata  tak  
Wypłata  tak  
Przelew wychodzący lub zlecenie  tak  
Przelew przychodzący  tak  
Założenie lokaty    
Zakończenie lokaty    
Uruchomienie kredytu    
Spłata kredytu    
Oplaty i prowizje    
Obciążenia/Uznania kartowe  tak  
Autoryzacje kartowe skutkujące blokadą środków  tak  tak


Operacje niezrealizowane – każdy z użytkowników usługi może również zadeklarować chęć otrzymywania powiadomień SMS o braku realizacji operacji finansowej (np. przelewu wychodzącego, realizacji zlecenia, spłaty raty kredytu, spłaty karty kredytowej) 

jak aktywować powiadomienia?

Powiadomienia do konta można aktywować/edytować w dowolnej placówce eurobanku, w serwisie eurobank online w zakładce "Powiadomienia" oraz w Bankowości Telefonicznej pod numerem 19 000 (za pośrednictwem konsultanta telefonicznego).
Opłaty za powiadomieniado konta pobierane są zgodnie z Tabelą opłat i prowizji kont osobistych z rachunku bieżącego, w ramach którego aktywowano usługę. Opłaty pobierane są z dołu, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego.

Opłaty za wysłane powiadomienia SMS (po wyczerpaniu puli bezpłatnych powiadomień w ramach abonamentu) są pobierane jako łączna kwota stanowiąca sumę opłat za wszystkie płatne powiadomienia SMS. Opłata jest pobierana po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym zostały wysłane powiadomienia.

Szczegółowe informacje dotyczące usługi powiadomień do konta znajdują się w Regulaminie konta dla osób fizycznych w Euro Banku S.A.

otwórz konto przez Internet

wypełnienie wniosku zajmie Ci zaledwie kilka minut

masz konto w innym banku?

sprawdź jak łatwo możesz przenieść konto do eurobanku!

sprawdź produkty polecane

zapraszamy do kontaktu

zadzwoń do nas
19 000
24h/7dni; koszt połączenia wg taryfy operatora

porozmawiaj na czacie
zacznij rozmowę

zapraszamy do placówek
znajdź placówkę

X
zainstaluj aplikację
„eurobank mobile”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu. Potwierdź »